Chelsea'ye başarılar dilerim...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Chelsea'ye başarılar dilerim...


Çelsiiiii Çelsiiiii

(Kimse yorum yapmasın istediğim takımı desteklerim.Kimsenin fikrini merak etmiyorum.Chelsea'ye başarılar dilerim.)
 

kurt bey

Üye
Ne yazıkkı çelsinin süper sıtarı fenerin belalısı şevçenko yok Arkadaşıma katılıyorum Çelsiye başarılar diliyorum.
 
Tabiki biz de başarılar diliyoruz.Hak eden iyi oynayan kazansın.
 

Nazy

Üye
Çelsiiiii Çelsiiiii

(Kimse yorum yapmasın istediğim takımı desteklerim.Kimsenin fikrini merak etmiyorum.Chelsea'ye başarılar dilerim.)
Tabiki İstediğiniz Takımı Destekliyebilirsiniz Kesinlikle bir artniyetiniz yok bunun farkkındayız
Ama Konunun Uygunsuz Tartışmalara Yol Açtığını Tespit Ettik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...