championship manager 2011 s60v2 !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cafer001

Üye
    Konu Sahibi
championship manager 2011 s60v2 !!
arkadaşlar cm 2011 s60v3 var fakat v2 maalesef yok. Birçok ekran çözünürlük programı denedim fakat oyunun ekranı yine değişmiyo. CHAMPIONSHIP MANAGER 2011 S60V2 ISTIYORUZ LÜTFEN BU ISTEĞI DIKKATE ALIRSANIZ ?? Ve link atabilirseniz çok ii olur ?
 

karaelf

Üye
valla bende hergün bir umut bakıyorum siteye ama yokk lütfen biri eklesin
 

ayvazar

Üye
Cm 11 S60v2 versiyonu istiyorum lütfen cevap verin veya link verin
 

yyy

Üye
tesekkürler
 
neye teşekkür ettin arkadasım .bizde edelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...