CFW yapıyorum yardıma ihtiyacım var 2 konuda.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
CFW yapıyorum yardıma ihtiyacım var 2 konuda.
Yeni müzik çaların Türkçe karakter sorunu olmayan sürümünü cfw ye gömme dosyalarını verebilecek varmi?

Hafıza kartı simgesi modu atınca 3.5 g 3g oluyor hem hafıza kartı simgesi hem 3.5 modu olan varsa verebilirmi?
 


ANIL

ANIL

Admin
Müzik çaları atabilirim.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Memnun olurum. Koyarsan link sevinirim. PM ilede atabilirsin.

---------- Eklendi @ 19:32:57 ---------- Yazıldı @ 19:02:20 ----------

nsekiz e teşekkür ederim .
 
ANIL

ANIL

Admin
rica ederim.
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Memnun olurum. Koyarsan link sevinirim. PM ilede atabilirsin.

---------- Eklendi @ 19:32:57 ---------- Yazıldı @ 19:02:20 ----------

nsekiz e teşekkür ederim .

Büyük yazmanda ki amaç ne arkadaşım? görme sorunu olanlar gözlük kullanıyor zaten.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
​konu kapatılabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt