Cezalıyım (Dunya Forumlarında İlk Defa)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
Cezalıyım (Dunya Forumlarında İlk Defa)
2.El satış Bölümü Kurallarına Uymaman Gerekçesiyle İlk Defa Bir Forum Sitesinden Ceza Aldım Güzel Bir Davranış Olmasada İlkler Unutulmaz... Teşekkürler Maxicep
 


Salihyet

Salihyet

Üye
böyle bi konu açmamalısın ;) yöneticiler uygun gördüyse bunun üzerine konuşma yapmayız.
 
mservank

mservank

Üye
Ah ah uzaklaştırılma nedir iyi bilirim.Ama bu da güzel uzaklaştırılma nedir onu da tatmış olduk.
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
İyide Bu konu Yönetimi Suclama Degilki Neden Yanlış Anlıyorsunuz Ben Haketmedigim Cezayı Aldım Demedim Kurallara Uymadım Dedim Ustelik Hiç Ceza Almamıştım Bugune Kadar Bu yüzdende Cezayı Görünce Yönetimle Temasa Gectim Ve Gerekli Bilgiyi Aldım Sonuçta Ceza Kurallara Uymadım Diye Aldım Yönetimin Keyfinden Degil Konu Muhabbet Olsun Diye Açılmıştır Ve Kendimden Başka Hiçkimse Suclanmamaktadır... Bilginize

Salihyet Aslında Sende Uyarı Alman Gerekir:ehe:ehe Avatarından Dolayı Küçüklerimize Kötü Örnekte Bulunuyorsun Bıcak Çekmek Güzel Bir Davranış Oldugunu sanmıyorum Malum Özenti Gençlik

Ah ah uzaklaştırılma nedir iyi bilirim.Ama bu da güzel uzaklaştırılma nedir onu da tatmış olduk.
Hehe Sende Ceza Almışsın Ya :kop::kop::kop: Aynen Bu Duyguyuda Tattık Profil Bilgilrimde Gecici BiR Leke Taşıyorum :(:(
 
kurt bey

kurt bey

Üye
çok saçma ve gereksiz bi konu. kendini şirin göstermeyemi çalışıyosun şimdi?
 
maxiburak

maxiburak

Üye
ben de tattım hem de 1 ay 1O gün maxicep e giremedim
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
çok saçma ve gereksiz bi konu. kendini şirin göstermeyemi çalışıyosun şimdi?
Sanırım Buna Cevap Versende Öyle Düşünsende Birşey Yapamazsın Gerekeni Yöneticiler Yapar Eger Sacma Bulunursa. Sacma olsa bile Konunun Yeri Belli HerHangi Bir Suc Unsuruda İşlemiyoruz Seninle Bahse Girerim Bu Konuda.konu Senin dedigin Gibi Gereksiz Ve gereksiz Mesajlar Kategorisinde Dostum Yanlış Ve Gereksiz Cevap Vermişsin Bence:islik:ehe:ehe

Burak Arkadaşım Ben Uzaklaştırma Almadım:) Umarım Almamda
 

ceyda_ceren

Üye
ii olmuş sebın adına sevındım hoşçakal burakcım
 

ceyda_ceren

Üye
vazgectım canım sıte cok hoşuma gııtı ayrıca konu bu deıl sorun yoktur herhalde sıtede olamada:)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Konu dışı yorumlar yapmayalım arkadaşlar...ceyda_ceren adlı üyenin kendi fikridir açtıgı konuda yada pmle gereken msjlarınızı yollayabilirsiniz..

Ben bu konuyu anlamadım ama...Gereksiz msjlar bölümünü gerçekten gereksiz konular süslüyor...pm le iletilcek bir mesaj konusu herşeyin bir ilki oldugu gibi sonbela için buda bir ilk olmuş..dilerim son olur:oke:

:oke:Maxicep Kurallarına Uyalım..
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
herşeyin bir ilki oldugu gibi sonbela için buda bir ilk olmuş..dilerim son olur:oke:

:oke:Maxicep Kurallarına Uyalım..
Teşekkürler Ousahin Umarım Son Olur Biz Biraz Asiyiz Yaklaşım tarzımız Cevaplarımız sert Bu yüzdende Bu ceren hanımın Dedigi Gibi Düşünenler Var ve düşüncesinin Tek sebebi Üyeligini İptal ettirmesi Hakkında Yazdıgım Yorum ve Pmden Yazdıgına verdigim sert cevaptır..:) İnsanlarla İyi Anlaşmayi Denesek Naıl Olur Acaba BEN bir mdeneyeyim:islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt