İyide Bu konu Yönetimi Suclama Degilki Neden Yanlış Anlıyorsunuz Ben Haketmedigim Cezayı Aldım Demedim Kurallara Uymadım Dedim Ustelik Hiç Ceza Almamıştım Bugune Kadar Bu yüzdende Cezayı Görünce Yönetimle Temasa Gectim Ve Gerekli Bilgiyi Aldım Sonuçta Ceza Kurallara Uymadım Diye Aldım Yönetimin Keyfinden Degil Konu Muhabbet Olsun Diye Açılmıştır Ve Kendimden Başka Hiçkimse Suclanmamaktadır... Bilginize
Salihyet Aslında Sende Uyarı Alman Gerekir


Avatarından Dolayı Küçüklerimize Kötü Örnekte Bulunuyorsun Bıcak Çekmek Güzel Bir Davranış Oldugunu sanmıyorum Malum Özenti Gençlik
Ah ah uzaklaştırılma nedir iyi bilirim.Ama bu da güzel uzaklaştırılma nedir onu da tatmış olduk.
Hehe Sende Ceza Almışsın Ya



Aynen Bu Duyguyuda Tattık Profil Bilgilrimde Gecici BiR Leke Taşıyorum

