Cesedini Parçalayıp Etini Sattılar...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
Cesedini Parçalayıp Etini Sattılar...


Hong Kong'da 11 gündür kayıp olan 16 yaşındaki Wong Ka-mui adlı kızın izi bulundu.

Hong Kong'da yayımlanan The Sun gazetesinin haberine göre; ailesinin şikâyeti üzerine araştırma başlatan polis, kayıp kızın son günlerde sık gittiği bir eve baskın düzenledi. Burada gözaltına alınan Ting Kai-tai adlı kişinin, ölen kıza uyuşturucu sattığı belirlendi.

Araştırmaya göre aşırı dozda uyuşturucu aldığı için ölen kızın cesedi, uyuşturucu satıcısı tarafından parçalara ayrıldı. Satıcı, vücudun bir kısmını tuvalete attı. Kafatasını ve bacak kemiklerini ise duvara vura vura kırdıktan sonra bir poşet içinde denize attı.

YEMEKLİK YAĞ OLDU

Uyuşturucu taciri, kızın geri kalan etini semtteki kasaba verdi. Gazete, etlerin yemeklik yağa dönüştürülerek satılmış olabileceğini yazdı. Ting Kai-tai gözaltına alındı
 


CEREN

CEREN

Üye
çok iğrenç kalbim duracak kafam durdu çok şaşırdım:(
yazık günah daha 16 yaşında
 
metintoroo

metintoroo

Üye
o kızı o hale düşürenler insan değilya 16 yaşındaki birine uyuşturucu verilirmi çocuk daha! :( bu kadarmı insanların değeri düştü etleri yağ olacak kadar !!!!!!!
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yhav bu uzak doğuda ki insanlık facia durumda yhaa :S .. yazık..
 
blackmetalic

blackmetalic

Üye
çok iğreç bir durum.....
 
looney

looney

Üye
bu resmen vahset
 
POWER

POWER

Üye
Bu nasıl bi durum :ss
Tüylerim diken diken oldu ya :ss
 
ademvehavva

ademvehavva

Üye
insanlık ne hale geldi
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Çok iğrenç bir olay.İnsan bu kadar da mı aşağılık olur ya..
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
sonunda bunuda yaptılar
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
vallla cok icler acısı bi durum yani:@ vahset bu vahset
 
Altun.

Altun.

Üye
uzak doğuda cidden insalığa önem werilmiyr. bayıdan doğuya gittkçe insanlık seviyesi logaritmik azalıyor desem yalan olmaz heralde
 
CanceR

CanceR

Üye
iğrenç ötesi bi durum bu :S
 
neslein

neslein

Üye
inanmıyorum ya bu nasıl bi vahşet
şok oldum ya yazık daha 16 yasında bir kız :(
bunu bu hale düşürenleri allaha havale ediyorum
 
schumici

schumici

Üye
bu nedir yaaaaa:@
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
okumuştum bunu...çok kötü bi durum...yazık... :( :(
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tühh allah bellanızı versin be.Bu da oldu be :( Midem bulandı ya..Bunu yapanlar hayvanlarının onune atılarak yada acı cektırerek ıskence edılecek en guzelı bu olur... :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
733
Doğuş Pertez


Üst Alt