Cepten Sahibinden.com hesabı??? YARDIIIIMM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Cepten Sahibinden.com hesabı??? YARDIIIIMM
Arkadaşlar Nokia E7-00 opera mini next 7 ile sahibinden.com hesabı oluşturuyorum herşeyi yazıyorum cinsiyeti ben erkek seçtikçe o bayan'ı seçiyor deli oldum yaaa :'( biri yardım etsin :'(
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
:hmmm..... :kop2:

opera mobile kullan :oke:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
:tşk: sağolasın bi de öyle deneyelim :D

---------- Eklendi @ 22:38:49 ---------- Yazıldı @ 22:37:02 ----------

ben erkek seçtikçe o bayanı seçiyo yaw çıldırıyodum :D
 

E_yedi

Üye
arkadasm bn 3 tane hesap actım hıc bır sorun yok ya sende nasıl oluyor hyret kendı tarayıcısından acıver o zaman . Mobıle yı yukleme teefonu kasıyor sılsende kasma gecmıyor.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bendeki opera mini next'in mod versiyonu ??

---------- Eklendi @ 20:06:36 ---------- Yazıldı @ 19:58:46 ----------

konu silinsin :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt