Cepten Adsl e Baglanın..Bluetooth tan..

bende wireless var zaten sorun yok
 
Karışık falan deil gözünüz korkak GüzEl Bişi Bu Hiç Bişi anlatılmadan kendim yapmıştım zaten bunu
 

xkadir61

Üye
tam deneyeceğim derken. bi aşağıya doğru bakayım dedim oda ne? çok karışık be kardeş . yinede emeğin için sağol
 

ahabu

Üye
ya vistada advance control yokkkkk.....
 

king512

Üye
hiç bişey anlamadım ama
emeğe saygı
 

xkadir61

Üye
bizde n80 var oradan giriyoz gerekyok ama yinede sagol
 

crtasus

Üye
arkadaş bluetooth simgesinin üzerine gelip sag tuşa basınca advenced configuration diye bi seçenek çıkmıyor dosya al gönder falan filan çıkıyor yardım edersen sevinirim lütfen yardım edin arkadaşlar
 
bende söylediğin menülerin hiçbiri gözükmüyo
 
bu çok uzun bişey : karısık bende telefonumu modem olarak kullandım ve blututla pc ye bağladım sonra pcden google sayfasını açmıstım..... 1 kontörüm vardı anında gitti D ama çok hızlı oluyo internet DD
 

XXPOXX

Üye
very very very very karışık
 
6670 le com port ekleyemiyorum
 
bu bluetooth programının versiyonu ne dir ben sistemtryda sah tıklaıynca 3 secenek çıkıyor exit ,display ,show messages
 

KiDMaN

Üye
kardes snn dedıgını masaustu pc ye uygulamak ıcın 100tl lık bır parca gerekıyor
 

samanxx

Üye
[sıze=4][/sıze]lan şerefsizler madem öyle insan programlarınıda koyar başamı anlatıyorsunuz....
Ginede sağolun