Ceptemsn de IMEİ sorun olurmu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
VİyoLİN

VİyoLİN

Üye
    Konu Sahibi
Ceptemsn de IMEİ sorun olurmu?
arkadaşlar ceptemsn veya başka bi kurulum sitesinden msn programını yüklediğinizde IMEİ numarası kopyalanıyormuş bilgisi olan varsa bilgilendirirse seviniriz...:bilmem::bilmem:
 


Spawn

Spawn

Üye
öle bi söylenti var ama tam olarak bilmiyorum...:oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
Sadece güvendiginiz ve herkesin kullandıgı programları kullanın :oke:

Her programı yorumları okumadan yüklemeyin.
 

targa911

Üye
güvenilir programları yüklemelisin
 

asesta

Üye
bişey olmaz rahat ol
 
VİyoLİN

VİyoLİN

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler herkese...:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt