Cepte msn kapalı ama pc de açık görünüyor YARDIM!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sonerdursun1

Üye
    Konu Sahibi
Cepte msn kapalı ama pc de açık görünüyor YARDIM!
Arkadaşlar bir arkadaşım cepten msn ye bağlandı konuştuk sonra o msn den çıktığı halde msn si açık görünüyor tekrar cepten girmeye çalıştığında giremiyor, bilgisayardan onun msn sine giriyorum tekrar çıkıyorum kendi msn emden baktığımda hala onu online görüyorum yardım edin bu durumu nasıl düzeltebiliriz?
 


ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Aynı sorun bende de olmuştu dediklerimi adım adım tekrarla.
1- Msn'e girilen telefonda şu an senin oturum otomatik açılıyor bu yüzden beni unut seçeneği kullandığın programda nasıl yapılıyor onu yap. Ben normal messenger kullanıyordum telefonumda o açıdan başka profil ile girmek istediğimde siliniyordum.
2- Messenger programını telefonundan sil.
3- Bilgisayarından Hotmail aracılığı ile hesabına giriş yapabilirsin gir ve şifreni değiştir
4- Sorun yaşadığın msn adresinin Çevrimdışı olup olmadığını takip edebileceğin başka bir adresine bilgisayardan giriş yap ve onun kapanmasını bekle.
5- Çevrimdışı gördüğün zaman bilgisayarından giriş yap. Yapamazsan telefonunu da kapat ve tekrar bekle. Israrla açılmazsa msn hesabın hotmail üzerinden webmessenger açmayı dene tabi önce çevrimdışı görülmen gerek. WebMessenger ile bağlandıktan bi süre sonra başka yerde açık diye birşey görüyorsan biraz daha bekle.
6- Yok bunların hiçbiri kurtarmadı dersen Bilgisayarından msn messengerin son sürümü yüklüyse ki muhtemelen o yüklü çünkü bu sorun bi tek onda oluyor msn hesabını bir şekilde açmayı başarıp çok hızlı bir biçimde "Araçlar-Seçenekler-Oturum Aç-Messenger oturumu açtığımda diğer yerlerdeki oturumlarımı kapat" seçeneğini işaretle ve tamam'a bas. (Bir kaç saniyeliğine giriş mümkün olabiliyor bazen o ara hızlıca yapman gerek.)
Bir sorun kalmamış olması gerek.
Hala sorun oluşuyorsa biraz bekle hesap askına kalmıştır.
Geçmiş olsun :)

Herşey düzeldiğinde telefonuna messenger'i tekrar yükleyebilirsin.
 

sonerdursun1

Üye
    Konu Sahibi
Aynı sorun bende de olmuştu dediklerimi adım adım tekrarla.
1- Msn'e girilen telefonda şu an senin oturum otomatik açılıyor bu yüzden beni unut seçeneği kullandığın programda nasıl yapılıyor onu yap. Ben normal messenger kullanıyordum telefonumda o açıdan başka profil ile girmek istediğimde siliniyordum.
2- Messenger programını telefonundan sil.
3- Bilgisayarından Hotmail aracılığı ile hesabına giriş yapabilirsin gir ve şifreni değiştir
4- Sorun yaşadığın msn adresinin Çevrimdışı olup olmadığını takip edebileceğin başka bir adresine bilgisayardan giriş yap ve onun kapanmasını bekle.
5- Çevrimdışı gördüğün zaman bilgisayarından giriş yap. Yapamazsan telefonunu da kapat ve tekrar bekle. Israrla açılmazsa msn hesabın hotmail üzerinden webmessenger açmayı dene tabi önce çevrimdışı görülmen gerek. WebMessenger ile bağlandıktan bi süre sonra başka yerde açık diye birşey görüyorsan biraz daha bekle.
6- Yok bunların hiçbiri kurtarmadı dersen Bilgisayarından msn messengerin son sürümü yüklüyse ki muhtemelen o yüklü çünkü bu sorun bi tek onda oluyor msn hesabını bir şekilde açmayı başarıp çok hızlı bir biçimde "Araçlar-Seçenekler-Oturum Aç-Messenger oturumu açtığımda diğer yerlerdeki oturumlarımı kapat" seçeneğini işaretle ve tamam'a bas. (Bir kaç saniyeliğine giriş mümkün olabiliyor bazen o ara hızlıca yapman gerek.)
Bir sorun kalmamış olması gerek.
Hala sorun oluşuyorsa biraz bekle hesap askına kalmıştır.
Geçmiş olsun :)

Herşey düzeldiğinde telefonuna messenger'i tekrar yükleyebilirsin.

hocam çok teşekkür ederim söylediklerii deneyeceğim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt