cepnet te hız sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SezerKoc

Üye
    Konu Sahibi
cepnet te hız sorunu
Arkadaşlar ben günlük cepnet aldım ama hız çok yavaş 2G hızı gibi.sizdede böylemi günlük ve aylık cepnet kullananlar cevap yazabilirmi?
 

phasan

Üye
Arkadaşlar ben günlük cepnet aldım ama hız çok yavaş 2G hızı gibi.sizdede böylemi günlük ve aylık cepnet kullananlar cevap yazabilirmi?

gunluk adıl kullanım hakkı 10 mb ondan sonra hızın 96 kb duser oda 2g hızı yanı herkeste yavaş
 

SezerKoc

Üye
    Konu Sahibi
gunluk adıl kullanım hakkı 10 mb ondan sonra hızın 96 kb duser oda 2g hızı yanı herkeste yavaş

ama ben hç harcama yapmdğm halde yavaş oluo.kardeşimin telefonuna taktım ordad yavaş.şuan kullananlar cevap yazabilirmi ltfn
 
hiç kullanmadığın halde nasıl yavaş oluyor 10 mb sonrası hız düşer sen ne diye cepnet aldın
 

TheCower

Üye
Sen 2g kullanıyor olup da 2gden 3g gibi yararlanmaya mı çalışıyorsun acaba? Malum bu soruyu sormak şart. Bu günlerde aykutlar çoğaldı.
 
yok nihat bu bizim diğer grubta
 

TheCower

Üye
Bundan aykut olmaz diyosun yani. Bu arada sorun acayip belki senin telefonda sorun vardır.
 

SezerKoc

Üye
    Konu Sahibi
telefondan kendime yeticek kadar anlarım nihat.hangi modda kullandğmı gayet ii biliyorum..bilmiyorum abi. 8kbs den yukarı çıkmıyo

----------Eklendi @ 21:29:51 ---------- Yazıldı @ 21:27:52 ----------

Bundan aykut olmaz diyosun yani. Bu arada sorun acayip belki senin telefonda sorun vardır.

kardeşimin tele taktım ondada aynı.ayrıca handlerda canavar gbi oluyo.telde sorun olsa handlerda yavaş olurdu
 

TheCower

Üye
O zaman şu ki: cepnet kotası bitmiş çoktan. On mb nedir ki?
 

TheCower

Üye
On mbın lafını yapıyosun boşver ya zaten handler var.
 
ne oldu sezar grup çöktümü handlersizmi kaldın wah wah wah ))
 
benim bulunduğum grubta kimse handlersiz kalmaz merak etme sen
 

SezerKoc

Üye
    Konu Sahibi
ne oldu sezar grup çöktümü handlersizmi kaldın wah wah wah ))

handlersız falan kalmadım merak etme.yeni tel aldm ondaki intrnt bağlantsı gerektren uygulamaları denemek içn gnlük net almştm.ilyas abi saolsun handlerm canavar gbi
 

musa.075

Üye
Vodafone ile Turkcell hattı arasında karşılaştırma yaptım, en hızlısı Turkcell.
 
bende onu anlamış değilim ikiside 7.2 mb hızında bende yani aynı bi farkı yok
 
ne bilim açıdımda bir ana cepnet günlük felan yazmıstın benim gruptada kimse handlersiz kalmaz simdi handleri pcden bile kullanıyorum
 

SezerKoc

Üye
    Konu Sahibi
e bizene senin handlerndan mazlum.herşeye sazan gbi atlarsan böle ...... gbi kalrsın işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...