KO9
Üye
-
Konu Sahibi
-
şöyle 10 satır yazı yazmayın yakardes ben yaklasık cep netı 8 aydır kullanıyorum her hangı bır sorun yok gayet ıyı baglanıyor hem telden hemde pc den......,bak daha once opera mını 5.0 kullanıyordum dedıgın gıbı benı delı edıyordu 1 sıteye 10 dakıka da ancak gırıyordu sımdı onu sıldım opera 6 yı kullanıyorum cok hızlı baglanıyor hem dosyayı cabuk ındırıyor cok memnunum.....gelelım pc de baglanmaya benım telefonumun orjınal cd sınde pc suıte programı vardı pc ye yukledım 1 turlu baglanmıyordu 1 kere baglansa cabuk kesılıyordu onu sildım nokıa sıtesınden en son surumunu ındırdım pc ye yukledım şimdı anında gırıyor 1 kopma yok kesılme yok.......eger sen telefonun ınternet ayarlarını yapmadıysan ondada sorun yasarsın *3636# yaz arama yap cıkan ekranda cıhaz ayarlarını alma var gelen mesajda senden kod ısteyecek sende 1234 yaz okeyle seceneklerden kaydet dıyeceksın......
Sorunu buldum sanırım telefon gsm modundayken bağlantı sıkıntılı ama 3gye alınca kesinti yaşanmıyor... İlginç 13kb için 3g açmamız gerekiyorki şarj katili telefon zaten 1gün zor dayanıyor)
benim 6630'dada aynısı oluyodu
benim şarj cihazı takılıyken şarj zayıf diyor
benim 6630'dada aynısı oluyodu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?