cep vakit 2009 taze

hasisa

Üye
    Konu Sahibi
cep vakit 2009 taze
cep vakit 2009 sıcak sıcak
 
Tepkiler: BrinqMeToLiFe, asilbozkurt55, barcelona_71 ve 10 diğerleri

tayler

Üye
bu 2009 yarında değil kardeş bir bakı verin
 

nomad60

Üye
abi bilgisayara indirip tele attım ama ezan okumuyo tlfn d900i biri yardım etsın
 

cadimm

Üye
bende tlee attım ama dosya açılmıyo yazıyooo

--------------- Ekleme ---------------

bana cvp vericek olan varmı????????????????????????
 

ilyas45

Üye
bu programı yapanların ve bu sitese göderenlerin ellerine sağlık. çok güzel bir program olmuş

--------------- Ekleme ---------------

ezan çalmayanlar için şu işlemleri yapın;
menü/ayarlar/uyarım ayarları/"Yok" un üzerine tıklayın ve "Ezan"ı seçin
 

rolex81

Üye
eline sağlık kardeş
 

eroltr34

Üye
allah sizden razı olsun kardeşlerim
 
çok güzel tşk Allah razı olsun
 
Allah razı olsun n73 de güzel çalışıyor
 
umarım n80 çalışır yinede allah razı olsun
 

xkence2

Üye
d 900i de acılmadı :S neden olabilir
 

kimone

Üye
arkadaslar bende 6220c var yokmu güzel oyun