cep tlf alıcam yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

keronze

Üye
    Konu Sahibi
cep tlf alıcam yardım
nokia n73 alıcak kadar param var ama nedense samsung u600 ile n73 arasından dış görünüş arasında gidip geliorum başka önereceğiniz model var ise onuda ayzarsanız sevinirim. Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

keylog

Üye
eğer bu 2 telefondan birini alcaksan u600 al symbianın hantallığından kurtulmuş ol haa dersin ki hiç symbianım olmadı tadına akmak istiyorum diyorsan al da gör o zaman ilk günlerde belki iyi gelebilir ama sen bilirsin yinede ben symbiandan bıkmış sıkılmış biri olarak u600 al derim kardeşimde d900i var kral telefon bence ee u600de üst model olduğuna göre o da süperdir sanırım

_____________________________________________


ha bu arada ekleyeyim kuzende de n73 var onuda biliyorum yani
 

a21a

Emekli Yönetici
3G yakında hizmette. telefon alırken uyumlu olmasına dikkat et derim.
 

Exalans

Üye
evet bencede 3g den dolayı + wifi +gps +kamera +symbian = n73
 

Ozan

Admin
Karizma istiyorsan, programla falan işim olmaz pek dersen kullanan biri olarak u600 öneririm, ama arkadasların dedigi gibi illa özellik olsun dersen n73. Zor bir karar ama ne istedigini bilirsen sorun çözülür.

Not: n73 ün u600 e göre özellik olarak fark atacak bir durumu sadece yeni 2 teknolojiyi desteklemesidir onun dısında bir eksik aramak hatadır U600 kusursuz bir telefon
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
N73 şuanda zaten piyasada alınabilecek bakıldığında tek gözüken telefon.
 
nokiadan şaşma derim... + özellik açısından n73 süper bi tel.
 

n73 al görünüme bakma özelliklere bak
 

PeeDee

Üye
n73 al bence,kesinlikle memnun kalırsın,ki telefonun hızını da düşünürsen n73 hiç de yavaş bir telefon değil...
 

manik

Üye
bnce 5300 almalısın çok güzel
 

elmyra

Üye
5300 ne ya adam ferrarimi mersedes mi alayım diyo sen gitmiş doğan öneriyorsun 5300 N73 le yarışamaz bile sen sasma kardeş N73 al için rahat etsin
 

caktok

Üye
arakadaslar cift hatlı telefonlar kullanıslımı kullanan varmıvarsa hangisi alınır
 
kesin n73 al derim ben hemde şiddetle
 
Nokia olduğundan ve karizması olduğundan n73
 

aslan25

Üye
samsung'un yeni modeli L760'a bzk .hem de 3G uyumlu.
 
bence en ideal telefon ucuzluk bakımından da 3230 ben kullanıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...