Cep Telefonunuz Suya Düşerse Ne Yapılmalı!

Sponsorlu Bağlantılar

AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
    Konu Sahibi
Cep Telefonunuz Suya Düşerse Ne Yapılmalı!
Bu konu tüm telefonlar için geçerlidir..
Ağırlıkla nokia kullanıldığı için bende bu konuyu buraya açtım ve herkes birbirine duyursun diye.....


© Hemen pilini çıkarın birdaha takmayın.

© Çalışıyormu diye denemeyin.

© Şarja takmayın

© Cihazın içini açıp kurutmaya kalkmayın

© Unutmayın cihaza elektrik (pil) vermesseniz cihazı
yıkasanız bile hiçbir parça elektrik verene kadar bozulmaz.


© En yakın servise suya düştüğünü belirterek veriniz.
Büyük ihtimal teliniz yapılacaktır.


© Suda pili nekadar az takılı kalırsa o kadar kurtulma
şansı vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atlas445566 ve batmanlee7272


tyc

Üye
tşk ler kardeeşş... benim düşmüştüü bişi olmadıı ama daha sonra ses çıkışı bozulduu..
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Eyvallah Saol Kardeşim İyiki Bu Uyarıları Yaptın Yoksa Cihaz Suya Düştüğünde Hepsini Yapardım Valla:D...Çok SaoL;)
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
püf noktaları için teşekkür ederim
 

3p1n3phr1n3

Üye
pirinçe dekoyabiLirsiniz.. pirinç nemini aLdığı için bi kavanozun içine koyun.. üstüne de pirinç dökün.. kuruma zamanı daha çok kısaLır.. haberiniz oLsun..

SaygıLar; J-BuLB
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
    Konu Sahibi
önemli deil kardeş bilgiler paylaşmak içindir :oke:
 

cemocan79

Üye
teknik servise götürdükten sonra ne anlamı varki arkadaşlar sağolsunlar tamir için yeni telefon parası istiyorlar. bencede j-bulb arkadaşımın dediği gibi pirince bırakmak en mantıklısı artık çalışmazsa götürmek en iyisi :)
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
    Konu Sahibi
aslında en doğrusu da servise göndermek ama ben gönderemeyenler için açtım bu konuyu :oke:
 

cezad

Üye
arkadaslar ben birsey soyleyeyim banyo yaparken muzik dinliyordum telefon n73 vardi ozamanlar suya dustu ama tamamen yani ben gormedim 30 sn sonra fln aldim sudan batarya sim kart hepsini cikarttim sonra kurutma makinasiyla 10 dk fln kuruttum tekrar taktim denedim cok duzgun calisiyordu
 
buraq24

buraq24

Üye
bilgiler için sağol kardeş
 

cmetin_88

Üye
:agla Benim ki çorbanın içine düşmüşdü ama ben hemen açtım telefonda titreşim vardı sonradan gitti titreşim daha sonra telefon komple gitti parçalarını çıkartım güneşe serdim birgün sonra telefon açıldı ama titreşim yoktu daha sonra telefoncuya sattım
 

Viator

Üye
Eğer denize veya başka bir sulu çözeltiye düşürürseniz telefonu yıkamak gerek diye duymuştum ben, tabii ki pilini sim kartını falan çıkartıp, ben geçen yaz denize düşürmüştüm, sonra öğrendim denize düştüğünde oksitlenme yapıyor parçalar ve telefon işe yaramıyor...
 
keremerson

keremerson

Üye
Saolasın güzel bilgiler :oke:
Teşkrler ;)
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
    Konu Sahibi
önemli deil umarım yardımcı olmuşumdur
 

sewil2008

Üye
ya bnm böyle bişey ilk kez başıma geldii o yüzden çıkarttım ilk düştüğü zaman çıkabilecek bütün parçalarını kurutma makinasıylaa da kuruttum ama sonradan taktm şuan ekran hiç yok:(:(:(
 

furkanfurfurkan

Üye
bugün dereye düştü n73üm 20 sn falan ondan sonra aldım hemen pili çıkardım pili kurutup taktım çalıştı
 
batmanlee7272

batmanlee7272

Üye
işe yarar
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
öncelikle paylaşım için teşekkürler arkadaşlar benim teknik servislerde arkadaşlarım var suya düşen telefonu servise verdiğinizde zaten garanti kapsamında yapılmaz normal olarak yapılır ve ücret alınır ileride mutlaka bir başka sorun çıkaracağı ihtimaliyle (şansa kalmış tabiki)telefonunuz yapılsa dahi sorun çıkarmayacağına garanti verilmez.çünkü sıvı teması olduğu için her yere yayılıyor anında kurutmak ve sonra tekrar çalıştı diye kullanmak daha da zararlı parçalar oksitlenme yapar ne olursa olsun yani siz siz olun telefonunuzu seviyorsanız sert özensiz ve sıvı temaslarından mümkün olduğunca uzak durmaya çalışın.saygılar
 


Üst Alt