Gereksiz mesajlara cidden gerek yok! Kızılötesi bağlantısını kullanan bir program için herhalde kızılötesi porta gerek vardır. Bir arkadaş doğru cevabı vermiş ardından aynı şeyi başkası da vermiş. FArklı bir düşünceniz yoksa boş yere kirlilik yapmayalım. Konu kapanmıştır!