cep telefonundan adsllebaglanıp internetegirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oncu_gamzeli

oncu_gamzeli

Üye
    Konu Sahibi
cep telefonundan adsllebaglanıp internetegirme
Arkadaslar evet bir hayalimiz daha gercek oldu!!! bluetooth ile pc deki adsl hattına baglanmak artık mümkün.Öncelikle asagidaki 2 tane programı indiriyoruz.

=====> buradan "JDK 6 Update 3" i secip ordanda
"Windows Offline Installation, Multi-language" (en üstte zaten) programini indiriyoz.


Serverlardaki yoğunluk nedeniyle se nin sitesinden oldukça yavaş iniyo rapide upload ettim arkadaşlar dileyenler burdan indirebilirler;


Programlari vermis oldugum link sırasına göre kurun.
Ayarlara gecelim:
Öncelikle telefon ayarları:
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Data iletişimi->Data hesapları

Şimdi "Yeni Hesap" oluştur.

GPRS-Bağlantısı
Adı : wireless
DNS-Adresi: boş
Kullanıcı adı : boş
Şifre : boş

Bu hesabı kaydet. Sonra
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->İnternet Ayarları->İnternet Profilleri
Şimdi "Yeni Profil" oluştur.
Adı: Wireless
Kullanılan hesap: (Önceden oluşturduğun "wireless" adlı data hesabını seç.)
Internet modu: http
PROXY Kulllan: evet
PROXY-Adresi: 192.168.XYZ.UVW. (Bilgisayarınızın IP-Adresi.)
Port numarası: 8080
Kullanıcı Adı: boş
Şifre: boş

Sonra bu profili kaydedin.

IP adresni bulmanın bir yolu:


Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Java Ayarları->Burada oluşturduğunuz wireless isimli internet profilini seçin. Ayarlara dikkat edin.

Şimdi bir internet tarayıcısına (webbrowser) ihtiyacınız var. Ben Opera miniyi tavsiye ediyorum


Bu uygulamayı telefonun uygulamalar bölümüne yükleyin.

Şimdi telefonunuzu bilgisayara bağlayın. Bunun için Bluetooth, kablo ya da kızılötesi bağlantı kullanabilirsiniz. Ben bluetooth ile denedim.
Şimdi bilgisayardan

Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK

"Connection Proxy"

"Setting"

Port Name: (infrared device or COM... for bluetooth or cable)
Maximum Baud Rate: 921600

Sonra "Connect" Butonuna tıkla.

Telefonu bağladık. Şimdi bilgisayardan:

Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Device Explorer"
Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. File menüsünden ****** Networking seçeneğini seçin.

Sonra "Device Explorer"ı yeniden başlatın. Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. Burada internet tarayıcısını Webbrowser (Opera Mini) çift tıklatın (Not telefonunuzdan değil bilgisayardan!) Şimdi telefonunuzda internet tarayıcı programı çalışmaya başlar. (Telefondan çalıştırırsanız para yazar çünkü tel şebekesinden bağlanır.)

Evet şu anda internette telefondan bedava gezinebilirsiniz. İyi eğlenceler. Başarılar.


--------------- Ekleme ---------------

bir teşekkür yokmu
 
  • Beğen
Tepkiler: aliyavuz2003


karabe1a

Üye
yaptin mi ssen?knt gidiyo mu?
 
oncu_gamzeli

oncu_gamzeli

Üye
    Konu Sahibi
yok kontur gitmiyor ben yaptım ve denedim bunu sizde yapın sizde deneyin ama metindeki cumleleri dikkatli okudugunuz zaman bır sorun yok ama yanlış yaparsanız direkmen gsm operatörundenbaglanır ve kontur gider
 

majestic1

Üye
Emeğinize sağlık çok teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş "JDK 6 Update 3" ile ilgili olarak verdiğin linkde bu yok. Onun yerine hangisini indirelim.
 

karabe1a

Üye
sağol emeğine sağlık
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
saol emegıne saglık..
 
ametkisa

ametkisa

Üye
bu konu daha önce açılmıştı
ama yinede yazmışsın artık
eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt