oncu_gamzeli
Üye
cep telefonundan adsllebaglanıp internetegirme
Arkadaslar evet bir hayalimiz daha gercek oldu!!! bluetooth ile pc deki adsl hattına baglanmak artık mümkün.Öncelikle asagidaki 2 tane programı indiriyoruz.
"Windows Offline Installation, Multi-language" (en üstte zaten) programini indiriyoz.
Serverlardaki yoğunluk nedeniyle se nin sitesinden oldukça yavaş iniyo rapide upload ettim arkadaşlar dileyenler burdan indirebilirler;
Programlari vermis oldugum link sırasına göre kurun.
Ayarlara gecelim:
Öncelikle telefon ayarları:
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Data iletişimi->Data hesapları
Şimdi "Yeni Hesap" oluştur.
GPRS-Bağlantısı
Adı : wireless
DNS-Adresi: boş
Kullanıcı adı : boş
Şifre : boş
Bu hesabı kaydet. Sonra
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->İnternet Ayarları->İnternet Profilleri
Şimdi "Yeni Profil" oluştur.
Adı: Wireless
Kullanılan hesap: (Önceden oluşturduğun "wireless" adlı data hesabını seç.)
Internet modu: http
PROXY Kulllan: evet
PROXY-Adresi: 192.168.XYZ.UVW. (Bilgisayarınızın IP-Adresi.)
Port numarası: 8080
Kullanıcı Adı: boş
Şifre: boş
Sonra bu profili kaydedin.
IP adresni bulmanın bir yolu:
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Java Ayarları->Burada oluşturduğunuz wireless isimli internet profilini seçin. Ayarlara dikkat edin.
Şimdi bir internet tarayıcısına (webbrowser) ihtiyacınız var. Ben Opera miniyi tavsiye ediyorum
Bu uygulamayı telefonun uygulamalar bölümüne yükleyin.
Şimdi telefonunuzu bilgisayara bağlayın. Bunun için Bluetooth, kablo ya da kızılötesi bağlantı kullanabilirsiniz. Ben bluetooth ile denedim.
Şimdi bilgisayardan
Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Connection Proxy"
"Setting"
Port Name: (infrared device or COM... for bluetooth or cable)
Maximum Baud Rate: 921600
Sonra "Connect" Butonuna tıkla.
Telefonu bağladık. Şimdi bilgisayardan:
Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Device Explorer"
Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. File menüsünden ****** Networking seçeneğini seçin.
Sonra "Device Explorer"ı yeniden başlatın. Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. Burada internet tarayıcısını Webbrowser (Opera Mini) çift tıklatın (Not telefonunuzdan değil bilgisayardan!) Şimdi telefonunuzda internet tarayıcı programı çalışmaya başlar. (Telefondan çalıştırırsanız para yazar çünkü tel şebekesinden bağlanır.)
Evet şu anda internette telefondan bedava gezinebilirsiniz. İyi eğlenceler. Başarılar.
--------------- Ekleme ---------------
bir teşekkür yokmu
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
=====> buradan "JDK 6 Update 3" i secip ordanda "Windows Offline Installation, Multi-language" (en üstte zaten) programini indiriyoz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Serverlardaki yoğunluk nedeniyle se nin sitesinden oldukça yavaş iniyo rapide upload ettim arkadaşlar dileyenler burdan indirebilirler;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Programlari vermis oldugum link sırasına göre kurun.
Ayarlara gecelim:
Öncelikle telefon ayarları:
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Data iletişimi->Data hesapları
Şimdi "Yeni Hesap" oluştur.
GPRS-Bağlantısı
Adı : wireless
DNS-Adresi: boş
Kullanıcı adı : boş
Şifre : boş
Bu hesabı kaydet. Sonra
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->İnternet Ayarları->İnternet Profilleri
Şimdi "Yeni Profil" oluştur.
Adı: Wireless
Kullanılan hesap: (Önceden oluşturduğun "wireless" adlı data hesabını seç.)
Internet modu: http
PROXY Kulllan: evet
PROXY-Adresi: 192.168.XYZ.UVW. (Bilgisayarınızın IP-Adresi.)
Port numarası: 8080
Kullanıcı Adı: boş
Şifre: boş
Sonra bu profili kaydedin.
IP adresni bulmanın bir yolu:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Menü-> Ayarlar-> Bağlantı->Java Ayarları->Burada oluşturduğunuz wireless isimli internet profilini seçin. Ayarlara dikkat edin.
Şimdi bir internet tarayıcısına (webbrowser) ihtiyacınız var. Ben Opera miniyi tavsiye ediyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu uygulamayı telefonun uygulamalar bölümüne yükleyin.
Şimdi telefonunuzu bilgisayara bağlayın. Bunun için Bluetooth, kablo ya da kızılötesi bağlantı kullanabilirsiniz. Ben bluetooth ile denedim.
Şimdi bilgisayardan
Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Connection Proxy"
"Setting"
Port Name: (infrared device or COM... for bluetooth or cable)
Maximum Baud Rate: 921600
Sonra "Connect" Butonuna tıkla.
Telefonu bağladık. Şimdi bilgisayardan:
Başlat-> Programlar-> Sony Ericsson ->J2ME SDK
"Device Explorer"
Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. File menüsünden ****** Networking seçeneğini seçin.
Sonra "Device Explorer"ı yeniden başlatın. Sol pencerede telefondaki bütün Java Programlarını görebilirsiniz. Burada internet tarayıcısını Webbrowser (Opera Mini) çift tıklatın (Not telefonunuzdan değil bilgisayardan!) Şimdi telefonunuzda internet tarayıcı programı çalışmaya başlar. (Telefondan çalıştırırsanız para yazar çünkü tel şebekesinden bağlanır.)
Evet şu anda internette telefondan bedava gezinebilirsiniz. İyi eğlenceler. Başarılar.
--------------- Ekleme ---------------
bir teşekkür yokmu
