Cep Telefonu Geyikleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Cep Telefonu Geyikleri
Cep Telefonu Geyikleri

Pire itte, cep telefonu yiğitte bulunur.

Yiğidin cep telefonu meydandadır.

Alışmadık cepte telefon durmaz.

Anadan geçilir, cep telefonundan geçilmez.

Ey cep telefonlu Türk Gençliği...

Arsızın yüzüne tükürmüşler,"Kapsama alanı dışındayım"demiş.

İnsanı dert, cep telefonunu kart öldürür.

Bir cep telefonlu Türk dünyaya bedeldir.

At ölür meydan kalır, yiğit ölür cep telefonu kalır.

Boşboğazı cehenneme atmışlar,"cep telefonum nerede?"demiş.

Çingeneye beylik vermişler, önce cep telefonu almış.

Cep telefonlu çoban, yoksul beyden yeğdir. .

Denize düşen cep telefonuna sarılır.

Dilenciye cep telefonu vermişler, kartını beğenmemiş.

El elin eşeğini cep telefonuyla arar.

Erkeğin kalbine giden yol cep telefonundan geçer.

Haydan gelen cep telefonu faturasına gider. .

Ben sporcunun zeki, çevik, cep telefonlu ve ahlaklısını severim.

Ayranı yok içmeye, cep telefonu ile gider çeşmeye...

Görmemişin cep telefonu olmuş, tutmuş antenini koparmış.

Cep telefonuyla konuşana yılan bile dokunmaz.

Sakla kontörünü, gelir zamanı..

Zorla telefon edilmez.

Ye cep telefonum ye...

Ummadığın cep telefonu baş yarar.

Panasonic G 600 ‘le yatan Ericsson 688 ’le kalkar.

Sora sora cep telefoncu bulunur.
 
hiç komik değil :eksi: :eksi: :eksi:
 

eaglepaw

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Sep 11 2005, 11:08 PM
Bence Güzel.. :bravoo:
[post=163240]Quoted post[/post]​


bencede ama klasikleşmiş bunlar

değişk olsa daha ii olur yaww

ama emek için tşkler genede :artı: :artı:
 

DeLmIrA

Üye
hiçbirini duymadım daha önce ama güzelmiş komikler var ıcınde :artı:
 
arkadaşım çok güzel emeğine sağlık
 
hepsi olmasada sinir bozucu sacma espriler ama ugrasmıssın eline saglık
 

Caine

Üye
bazıları cidden güzelmiş kardeşim. ellerine sağlık ;
 

ekolix

Üye
emege saygı elıne saglık...
 
hiç güzel değil diye çıkışmayacağım emeğe saygı arkadaşlarında dediği gibi, saolsun birazda olsa güldük
 

neoki

Üye
güzel diil çok monoton ama eline sağlık
 

Gokhan43

Üye
Şahsen komikleri de var arasında
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...