Kardeş iyi güzel diyosunda bu nokia pc suite proğramından bağlanılacağı zaman bluetooth bağlantısı kesildi diye bişey çıkıyo.tekrar bağlantı yapıyorum yine kesiliyo.bu neden olabilir ya arkadaşım 3 gündür uğraştım yapamadım.ayrıca opera proğramını kullanıyorum azamı bağlantı servisi var baı bağlantıları kapatın diyor halbuki herhangi bi bağlantıda yok..bi yardımcı olursan sevinirim.