Bende tam bu soruyu soracaktım. Bendekide 6630 ve aynen kardeşimin dediği gibi. Tabi dolayısı ile bir türlü bağlanamıyorum.Originally posted by erdemefe@May 28 2005, 02:29 AM
yav benim tel 6630 onda veri taşıyıcısı bölümünde sadece paket veri var başka seçenek yok şunu 6630 yapan arkadaş yokmu
[post=65881]Quoted post[/post]
bunu bir denemek lazım ;Originally posted by eon@Oct 12 2005, 10:59 AM
arkadaslar ne cok ugrasmissiniz ya. pc suite 6.6 'yi kurun'connect to the internet' diye bir bolum var oraya girdikten sonra zaten baglanirsiniz internete
hayirli olsun....
[post=189365]Quoted post[/post]
Originally posted by eon@Oct 12 2005, 10:59 AM
arkadaslar ne cok ugrasmissiniz ya. pc suite 6.6 'yi kurun'connect to the internet' diye bir bolum var oraya girdikten sonra zaten baglanirsiniz internete
hayirli olsun....
[post=189365]Quoted post[/post]
