Cep telefonlarından PC deki interneti kullanmak !!

Sponsorlu Bağlantılar

matraxadr

matraxadr

Üye
:perde::kahve:
 


eemir99

eemir99

Üye
tşkkrler YABEN KONU AÇMAK İSTİYORUM AMA AÇAMIYORUM SİZLERLE PAYLAŞACAGIM ÇOK ŞEY VAR AMA BULAMADIM ARAŞTIRDIM ETTİM HİÇBİR ŞEY BULAMADIM YARDIM PLSSS KONU NASIL AÇILIYO BU MAXİCEPTEE YARDIM PLSSSS :(:(:(:(:((::(:(:(:(:(:(:(
 

mst40

Üye
güzel bilgi sagolasın
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
N73 de tam olarak çalıştırılabiliyor mu?:bilmm
 
basrimutaf

basrimutaf

Üye
teşekkürler.
 

beaktiful

Üye
Kardeş bunun samsung için olanı yokmu :S
 
SBG_5020

SBG_5020

Üye
eglerine saglik Tsk.:sirit:

--------------- Ekleme ---------------

ve bunun lg ku990 icin olani yokmu.
 
"xSoS"{ß}"

"xSoS"{ß}"

Üye
Teşekkürler.
 
negaTive*

negaTive*

Üye
Nokia 6300 da Olsa benim için süper olacak ama ben denedim sizin dediklerinizi aynen yaptım, hatta 16 kont gıttı :D
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Paylaşm için teşekkürler. Ama bu iş tutmuyor. Bazı kişilerde pc de bazı kişilerde de başka bir sorun çıkıyor. Ama kendi bilgisayarı olanlarda o kadar sorun yaşanmıyor.
 

atarbakar

Üye
ben yapamadım :(
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Denedim ve işe yarıyor.. Gerçekten çok teşekkürler :oke:
 
polo291

polo291

Üye
erişim noktası yazmıyo n73 de
 
akbiyik

akbiyik

Üye
ben pa-bd10 diye bir bluetooth adaptör aldım fakat driver programı yüklendikten sonra local service te bluetooth ****** port yok bu bluetooth edr cevap bekliyorum
 
ozenti_cocuq

ozenti_cocuq

Üye
ya bluetooth bilmeyen ne kadar insan var :D:D
 
duo

duo

Üye
pc suite programını nerden yüklicez linki bi zahmet eklermisin
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Nokia.com.tr e gir kardeş telefonuna uygun pc suite i yükle..
 
İmparatore

İmparatore

Üye
bende n70 var wlan olmadigi icin evdeki wlan kulanamiyordum belki bu ise yarar
 

djrapcix

Üye
usb kablosu ile bağlanmak mümkün mü? mümkün ise nasıl yapabilirm? telefonum 7610 yardımcı olursanız sevinirim
 
scorpion11

scorpion11

Üye
kardeş olmuyo yaaa
 


Üst Alt