Cep telefonlarından PC deki interneti kullanmak !!

Sponsorlu Bağlantılar

fearless888

fearless888

Üye
ya beyler bütün yorumları tek tek okudum ama hiç bir şekilde resimle açıklama yok herkes ben yaptım diyor ama bi türlü resim koymuyor ne iştir anlamadım bu olay 6300 da oluyormu moderatörler yardım etsenize yha millet sizden cvp bekliyo!!!
 


sanal87

sanal87

Üye
Bunu 6630 dada yapabilirmyz teşekkürler....
 

furiouss35

Üye
ya arkadaşlar n73 me de veri taşıyıcısında gprs yok ki veri aktarması- paket ver yada gsm seçeneği mevcut n73 te bu olay nasıl gerçekleşio acaba lütfen yardımcı olun
 

hadikudret

Üye
teşekkürler
 
cemre007

cemre007

Üye
yapabilirsek mükkemml bişi.
 
recaizade

recaizade

Üye
teşekkürler dostum...
 
sametugba

sametugba

Üye
süpersin çok saol arkadaşım....
 
cemre007

cemre007

Üye
açıklaaycak yokmu yaww beceremedim
 
sametugba

sametugba

Üye
güzel bilgi saol dostum...
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
ya hocam pc suitten internete bağlan diyorum telefon bağlantı yapılsın mı diyo
ewt diyorum
telefon internete bağlı gözüküyo ama telefondan biyere girmek istediğimde
En fazla sayıda bağlantı kullaımda önce etkin bağlantılardan birini kapatın diyo
tamam diyorum
bağlantı kes = modem diyo
bağlantıyı kes diyorum
bi daha deniyorum
paket veri yok diyo
telefon 6630 yardım bekliyorum
bu arada yapan arkdaşlar resim li bi anlatım yapsalarda bizde bağlanmayı öğrensek çünkü yazılanları uygulamama rağmen yapamadım yaptıysam internete bağlanıyo gibi gözüktü ama biyeri açamadım
 

dabster

Üye
ben beceremiyom n95 8 gb ile bi zahmet bu gabiye bi yardım etseniz bu konuda
:heyo::heyo:
 

insan03

Üye
nokıa 6300 da da çalışıyormu
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
çok güzel teşekkürler
 

mgenc2001

Üye
peki pc suıte gerek varmı ben yaptım olmadı
 

qwerty12345678

Üye
bende n70 var. "Veri Taşıyıcısı :paket veri" olarak tek seçenek GPRS yok ne yapmka lazım:agla
 
abdurrahman1904

abdurrahman1904

Üye
slm arkadaşım ben se w700i kullanıyorum ama telde o dediğin bağlantı ayarlarını bulamadım yardımcı olur musun acaba ???
 

turkceses

Üye
Bütün Cevapları okudumda şu ben yaptım diyenler bir görüntü koyabilir mi yada konuyu yayınlayan arkadaş koyabilir mi

Bence yalan okadar adam yapamamış internette tek bir dokuman bile de yok
 
miharbi1455

miharbi1455

Üye




 
antixxank

antixxank

Üye
kardes pc kapalı olsa bıle her zaman gırebılıyoz mu pekı
 
karizmen

karizmen

Kapalı Hesap
Benim telefon için olurmu bu :S
 


Üst Alt