ya hocam pc suitten internete bağlan diyorum telefon bağlantı yapılsın mı diyo
ewt diyorum
telefon internete bağlı gözüküyo ama telefondan biyere girmek istediğimde
En fazla sayıda bağlantı kullaımda önce etkin bağlantılardan birini kapatın diyo
tamam diyorum
bağlantı kes = modem diyo
bağlantıyı kes diyorum
bi daha deniyorum
paket veri yok diyo
telefon 6630 yardım bekliyorum
bu arada yapan arkdaşlar resim li bi anlatım yapsalarda bizde bağlanmayı öğrensek çünkü yazılanları uygulamama rağmen yapamadım yaptıysam internete bağlanıyo gibi gözüktü ama biyeri açamadım