Cep telefonlarındaki bekleme süresi??

Sponsorlu Bağlantılar

gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Cep telefonlarındaki bekleme süresi??
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi her telin firma tarafından açıklanan bir bekleme ve konuşma süresi vardır ve bildiğim kadarıyla bekleme süresi ne kadar fazla olursa telin şarjı o kadar iyi gidiyor demek oluyor.
Aklıma takılan nokta şu:
aynı pil gücüne sahip farklı modeller için açıklanan bekleme süresi çok farklı olabiliyor hatta yarı yarıya kadar bir uçurum olabiliyor.
örnek vermek gerekirse 1500 mah pil kullanan neo v için bekleme süresi 430 saat denilirken aynı pil gücüne sahip galaxy s neden 750 saat bekleme süresine sahip olabiliyor ya da 1830 mah pil kullanan lumia900 için neden 300 saat??
bu farklar telin donanımdan mı kaynaklanıyor yoksa bu süre için firmalar farklı kriterler mi belirliyor?
300 saat bekleme süreli bir telin şarjı aynı kullanımla 600 saat bekleme süresi olan başka bir telden iyi gittiğine de şahit oldum. Acaba bu bekleme süresi olarak verilen rakamlar gerçeği yansıtmıyor mu?
fikirlerinizi merak ediyorum arkadaşlar :hmmm
 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bekleme süresi telefon şarj edilir öylece bırakılır hiç arama gelmez mesaj falan hiç bbirşey olmaz telefon gunlerce açık kalır bu işlem üç kere yapılır telefonun ortalama bekleme süresi hesaplanır bazı telefonlar öylece beklerken kendi kendine işlem yapar bekleme süresi düşer örneğin neo v de lumia 900de özellikle iphoneda azdır bunun sebebi örneğin menü arka planda hazır bekler hiç kapatılmazki menüye anidn bastığında takılmasın anlık karşına gelsin diye galaxyde çoktur çünkü sen kapattığında gerçekten herşeyi kapatır işlem yapmaz ondan çoktur ama aktif kullanımda 400 saatlikte 600 saatlikte 1 günü geçemiyor anladınmı şimdi
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
bekleme süresi telefon şarj edilir öylece bırakılır hiç arama gelmez mesaj falan hiç bbirşey olmaz telefon gunlerce açık kalır bu işlem üç kere yapılır telefonun ortalama bekleme süresi hesaplanır bazı telefonlar öylece beklerken kendi kendine işlem yapar bekleme süresi düşer örneğin neo v de lumia 900de özellikle iphoneda azdır bunun sebebi örneğin menü arka planda hazır bekler hiç kapatılmazki menüye anidn bastığında takılmasın anlık karşına gelsin diye galaxyde çoktur çünkü sen kapattığında gerçekten herşeyi kapatır işlem yapmaz ondan çoktur ama aktif kullanımda 400 saatlikte 600 saatlikte 1 günü geçemiyor anladınmı şimdi

Peki arkadaşım o zaman 1 neo v ile galaxy s normal aynı kullanımda ikisinin de şarjı aynı süre mi dayanır? yoksa galaxy daha uzun süre gider şarjı?
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
galaxy s biraz daha fazla gider zannediyorum ama o rakamlar herşey demek değil benim gibi biri kullanırsa galaxys bile yarım gün gitmez sabaha kadar tecavüze uğrayıp banamısın demeyen bi kadın gibi olması lazım günün her saati forumda mesajim var araştır bak

---------- Eklendi @ 03:41:09 ---------- Yazıldı @ 03:38:16 ----------

ama ben bir günden fazla bana dayanabilecek yel görmedim akü bağlasan belki n8 allahtan 8-10 saat dayanıyor
 


Üst Alt