gölgee_65
Üye
Cep telefonlarındaki bekleme süresi??
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi her telin firma tarafından açıklanan bir bekleme ve konuşma süresi vardır ve bildiğim kadarıyla bekleme süresi ne kadar fazla olursa telin şarjı o kadar iyi gidiyor demek oluyor.
Aklıma takılan nokta şu:
aynı pil gücüne sahip farklı modeller için açıklanan bekleme süresi çok farklı olabiliyor hatta yarı yarıya kadar bir uçurum olabiliyor.
örnek vermek gerekirse 1500 mah pil kullanan neo v için bekleme süresi 430 saat denilirken aynı pil gücüne sahip galaxy s neden 750 saat bekleme süresine sahip olabiliyor ya da 1830 mah pil kullanan lumia900 için neden 300 saat??
bu farklar telin donanımdan mı kaynaklanıyor yoksa bu süre için firmalar farklı kriterler mi belirliyor?
300 saat bekleme süreli bir telin şarjı aynı kullanımla 600 saat bekleme süresi olan başka bir telden iyi gittiğine de şahit oldum. Acaba bu bekleme süresi olarak verilen rakamlar gerçeği yansıtmıyor mu?
fikirlerinizi merak ediyorum arkadaşlar
Aklıma takılan nokta şu:
aynı pil gücüne sahip farklı modeller için açıklanan bekleme süresi çok farklı olabiliyor hatta yarı yarıya kadar bir uçurum olabiliyor.
örnek vermek gerekirse 1500 mah pil kullanan neo v için bekleme süresi 430 saat denilirken aynı pil gücüne sahip galaxy s neden 750 saat bekleme süresine sahip olabiliyor ya da 1830 mah pil kullanan lumia900 için neden 300 saat??
bu farklar telin donanımdan mı kaynaklanıyor yoksa bu süre için firmalar farklı kriterler mi belirliyor?
300 saat bekleme süreli bir telin şarjı aynı kullanımla 600 saat bekleme süresi olan başka bir telden iyi gittiğine de şahit oldum. Acaba bu bekleme süresi olarak verilen rakamlar gerçeği yansıtmıyor mu?
fikirlerinizi merak ediyorum arkadaşlar

