cep için live msn

mehti72

Üye
eyvallah kerdeş eline sağlık denemedim ama yinede sağoliş.
 
mig33 iyi değil en iyisi ceptemsn.kardeş paylaşım için sağol
 

genc1

Üye
cokk tşk ediyorum abisi
 

fikretgs

Üye
K810 Da Calısıyomu Bide Kac Kontor Gidiyo
 

Elbek

Üye
ya kardeş sağol da bende sony ericsson k550i var bi türlü açolmıyo msn lütfen yardımcı olurmusun teşekkürler
 

Wo[pH]eR

Üye
hattım avea 1 dkda kaç kontor gider?
 
bunu n73 denedim sertifika geçmiş diyor ne yapmam lazım arkadaşlar

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar siteme site içi arama motoru ekledim aradığımda saçma sonuçlar çıkıyor yardımcı olurmusunuz(((
 

haky001

Üye
mına soktuklarım linki bi kontrol eder adam bide tam indir linkini vermiş :S ben zaten buraya gelmeden önce 10 defa oraya giriorum
 

delgardo

Üye
saygida o kadar model var bi nokia 6233 yok yane o na şaşırdıq:S