Cem Yılmaz "Yahşi Doğu"yu çekiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Cem Yılmaz "Yahşi Doğu"yu çekiyor

Cem Yılmaz "Yahşi Doğu"yu çekiyor

Cem Yılmaz filmde rol alması için Uğur Yücel'i ikna etti.

Güncelleme:07 Temmuz 2010 16:03
2 MİLYON 322 BİN 826 KİŞİ İZLEDİ
Cem Yılmaz rotasını doğuya çevirdi! Son filmi Yahşi Batı'da 1880'li yılların Amerikası'nda kovboylarla mücadele eden Osmanlı paşaları Aziz Bey ile Lemi
Bey'in maceralarını anlatan Yılmaz'ın yeni filminin adı Yahşi Doğu olacak. Yahşi Batı'nın 2 milyon 322 bin 826 seyirci tarafından izlenmesi ve 20 milyon 855 bin 375 lira hasılat yapması üzerine yapımcı firma Fida Film ile CMYLMZ Fikir Sanat devam filmi için kolları sıvadı.

ŞUBAT 2011'DE VİZYONDA
İlk iş olarak Fida Film, 'www.yahsidogu.com' adlı internet adresini satın aldı. Cem Yılmaz da senaryo ve cast çalışmalarına başladı. Oyuncu kadrosunda Ozan
Güven kesin olarak yer alırken Yılmaz bir de sürpriz isimle anlaştı. Ünlü komedyen, Uğur Yücel'i 'Yahşi Doğu'da oynamaya ikna etti. Yaz sonunda çekilere başlamayı düşünen Cem Yılmaz, filmi şubat ayında vizyona sokmayı planlıyor.
 


aLone

aLone

Üye
belliydi zaten yahşi batının sonundan
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
ızlenır ben ızlycem sahsen :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:ah
 
aLone

aLone

Üye
aynen güzel olur
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
goradan sonra yaptıgı hiç bir filmi beğenmedim tek gora cem yılmaza Yakışır filmler diğerleri bence gişe için çekilmiş filmler bence artık senaryo konusunda yardım alması lazım oyunculuklar süper ama senaryolar berbat
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
gora bir efsaneydı zaten..ufo gören masum köylü kocum benım:ehe
 
Consul9

Consul9

Üye
aslında yahşi batıyı sevmedim çünkü espiri öğesi hep küfürlerle sağlanmış ah benim kemal sunalım nerdesin??!!
 
Necmati

Necmati

Üye
gora ve arog çok iyiydi ama bunda çok sinsice espriler ve çok argo kelimeler vardı hadi bakalım bu filmle yaahşi batının hatalarını kapatır umarım..:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
10
Görüntüleme
818
Haydar
hikmet366
Cevap
7
Görüntüleme
957
hikmet366
s@hr@
Cevap
2
Görüntüleme
1K
sublieutenant
SucX
Cevap
1
Görüntüleme
594
Mehmet


Üst Alt