Exalans
Üye
-
Konu Sahibi
-
sitede siyasi görüşler ve onlarla ilgili yorum yapmağı doğru bulmuyorum
biz siyasetine ve kişiliğine değil de şu sözlerine gülüyoruz :
mazot 1 ytl olacak
işsize 350 ytl maaş
öss kalkacak
GIDADA KDV KALKACAK
işte son bomba :
arkadaş cem uzan taraftarı galibasitede siyasi görüşler ve onlarla ilgili yorum yapmağı doğru bulmuyorum
Bence bu konuda şu ayrımı yapmakta fayda var arkadaşlar. Şöyle ki;
İnsanların ideolojisi ne olursa olsun, savundukları düşünceye hakaret edilmesi veya bu düşüncenin aşağılanması, küçümsenmesi kesinlikle kabul edilemez ve bunun forumumuzda da yeri yoktur.
Ancak, ideolojiler tek bir kişide vücut bulmaz. Bu nedenle savunulan düşüncenin oluşturduğu organizasyonunun (yani bir siyasi partinin) başındaki insan bile tek başına bu ideolojiyi temsil etmez. Zira, parti başkanı istifa eder; ama parti devam eder.Ayrıca, bu siyasi grupların başındaki insanlar peygamber değillerdir. Yani hata yaparlar ve hatta ikitdar uğruna çoğu zaman halkın gözü önünde kendi kendilerini küçük düşürürler. Bu durumda verilen akla hayale sığmayacak vaatlerin (veya icraatlarının) oluşturduğu espriektüel yapının forum genelinde arkadaşlarla paylaşılması savunulan ideolojiye zarar vermez. Bilakis insanlar eğlenirken bazı gerçekleri görür.
Sonuç olarak; "exelans" arkadaşımızın paylaşımı tümüyle bir kişiye ithafen yapılmıştır. Savunulan düşünceye ilişkin hiç bir küçük düşürücü ifadeye yer verilmemiştir. Benim şahsi fikrim bu ve bence de Cem Uzan'ın vaadleri yukarıdaki espriyi fazlasıyla hakediyor.
Ben Cem Uzancı değilimmazot 1 ytl olacak
işsize 350 ytl maaş
öss kalkacak
GIDADA KDV KALKACAK
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?