eaglepaw Üye Originally posted by puraq@Sep 12 2005, 03:55 PM 3 senedir gidiyorum en kötüsü bu seneydi. ordakilerin hepside sölüyordu valla pek bişi göremedim [post=163739]Quoted post[/post] Genişletmek için tıkla ... ewet bende şahsen bu senekini beğenmedim yawwww :'( :'( :'( :'( acaba bunun nedeni önceki seneler hafta içi gidiyodum hep bu sene haftasonu gitti ondan mı acaba :P :P :P :P
Originally posted by puraq@Sep 12 2005, 03:55 PM 3 senedir gidiyorum en kötüsü bu seneydi. ordakilerin hepside sölüyordu valla pek bişi göremedim [post=163739]Quoted post[/post] Genişletmek için tıkla ... ewet bende şahsen bu senekini beğenmedim yawwww :'( :'( :'( :'( acaba bunun nedeni önceki seneler hafta içi gidiyodum hep bu sene haftasonu gitti ondan mı acaba :P :P :P :P
jason Üye ben de gittim ama tam bir kaos yaşadım siemensin standı yoktu gidip sxg75i inceleyecektim ama yoktu birde kardeş rakiplerden motorolayı gezecektim oda bu sene stand açmamış,motorolanın a1000 modelini inceleyecektim ama nanay astalabista maxicep
ben de gittim ama tam bir kaos yaşadım siemensin standı yoktu gidip sxg75i inceleyecektim ama yoktu birde kardeş rakiplerden motorolayı gezecektim oda bu sene stand açmamış,motorolanın a1000 modelini inceleyecektim ama nanay astalabista maxicep
eaglepaw Üye Originally posted by msw@Sep 14 2005, 10:15 PM top secret hocam [post=165478]Quoted post[/post] Genişletmek için tıkla ... 2: 2: 2:
Originally posted by msw@Sep 14 2005, 10:15 PM top secret hocam [post=165478]Quoted post[/post] Genişletmek için tıkla ... 2: 2: 2: