doctorrr
Üye
Az yağlı çikolatalı sütün yanında bol ketçap mayonezli tazecik az bastırılmış ekmekli kumru... Off of
Az yağlı çikolatalı sütün yanında bol ketçap mayonezli tazecik az bastırılmış ekmekli kumru... Off of
yılın fiyaskosu
Çok iğrenc yaa
patates kızartmasının üstüne çikolata sosu dökmek gibi bişey
hasta mı? geçmiş olsun karşim neyin var?
Aynen öyle
Bide hastayım zaten iyice kötü oldum
Git sütlü çlkolatayla kek ye dimi ama
hasta mı? geçmiş olsun karşim neyin var?
geçmiş olsun
Yazdan kışa geçiyoz ya
Bende hasta olmasam olmazdı
Burnum akıyo, biraz göğsüm ağrıyo, arada öksürüp çokça hapşırıyom
Geçmiş olsun
Çok yaşa
geçmiş olsunkendine dikkat et olur böyle şeyler bi' katarin at geçer benimde boğazım gıcıklanıyordu geçti bugün ama biz burda çok terliyoruz ondan bide
alanya daha sıcak kasıma kadar sizin ağustosunuz buurda
teşekkür ederim
- - - Eklendi - - -
Cümleten kardeşim
- - - Eklendi - - -
Teşekkür ederim
Daha başlangıç safhası asıl önemli olan bundan sonrası
Bende çok terledim son 4 gün
alanya daha sıcak kasıma kadar sizin ağustosunuz buurda
iyi hadi Allah kolaylık versin..zor yaa...
Buralarda sıcak ama rüzgarı olur buranınama ben çalıştığım için terledim
babam da bende hastaydık hasta hasta çalıştık çok şükür bugün bitti iş
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?