çatal-kaşıkdan Eserler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
çatal-kaşıkdan Eserler


















 

tofy

Üye
çok değişik ve çok güzel olmuş gerçektende

sağol çok beğendim ve ilk defa gödüm
 

B@TuH@N

Üye
süper yaa!!! özellikle balık tutan adamı çok güzel yapmışlar haa
 

hidayet

Üye
güzel eserler teşekkürler
 

VoLo

Üye
süper eserler gerçekten.sanatsal bir çalışma olmuş.özellikle balık tutan adam ve motorsiklet mükemmel
 
Artık anladım!!!

Bu sanatla uğraşan adamların!!

Yani Sanatçılarımızın!!!

Yanlış anlaşılmak istemem!!Ama başka işi yok galiba!!

Ya bunlarla uğraşılır mı bee!!

Yanlış anlamayın beni!!
 

jöly

Üye
çok güzel ve enteresan olmuş teşekkürler paylaşım için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...