Casus Dinleme Programı TRİAL Versiyon

shabry28

Üye
yalnız açıklamada ankamadığım bişey var bu programı kendi telimizemi kurmamız lazım yoksa karşı telemi
 

B15806

Üye
gerçekten güzel programış allah eline koluna zeval vermesin
 
ya bana en baştn napacagımızı biri anlatabilirmi lütfeeeennnn
 
bunu yükledim peki nasıl silicem önemliiiiiiii

--------------- Ekleme ---------------

bunu yükledik peki nasıl silcez
 

pantea

Üye
Oncelikle paylasim icin cok tesekkur ederim uzun zamandir edinmek istedigim bir yazilimdi bu ama cep telefonlari hakkinda sizler kadar tecrubeli olmadigim icin bir kac sorum olacak , anlayabilecegim sekilde yanitlarsaniz cok sevinecegim.

Oncelikle bu program trial ve soz konusu tum ozellikleri kullanilabilecek mi?
Kac gunluk kullanim suresi var ve bittigini nasil anlayip programi nasil silmem gerekecek ?

Benim programi yukleyip takib etmek istedigim telefon samsung georgio armani marka dokunmatik ekranli bir tel. Dubai'den ikinci el alindigi icin kablolari yada pc ye baglanmasini saglayabilecek diger aksesuarlari yok , once hafiza kartina yukleyip sonra telefona kopyalamk gibi bir secenek olabilir mi?

En onemlisi soz konusu markada kullanilabilir mi? o markaya uygun baska program var mi?

Beni yanitsiz birakmamanizi rica edecegim , eminim her kesin bu programi kullanmak icin gecerli bir nedeni vardir ama acikcasi benim ki hayat memat meselesi denilenlerden .

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
 

prenscin

Üye
trial version 2 saat sürer

--------------- Ekleme ---------------

bunu yükledim peki nasıl silicem önemliiiiiiii

--------------- Ekleme ---------------

bunu yükledik peki nasıl silcez


dosyanın içinde
neo -remover.sis dosyası var
telefonuuza yükleyin o siler bu kadar....
 
#1234#<sms>+90532???0000(telefon numarası kendi telefon numaranız olacak)
bu kısmı anlayamadım vodafone numara olsa olur mu ? Bir de bunu dinleyecegimiz telden mi yapcaz bi açıkllasan
 

ercano

Üye
kardeş, iyi birşey yapmışsın tebrikler ama bu sadece demomu nekadar zaman kullanabilirim ?
 
herkes saol saol diyor ya deneyen var mı . harhangibi bir sorunla karsılasan var mı. adam mesaj yazdı dıger konuya. karakolluk oldum dıyor yukleyınce ben dınlendım dıyor. nasıl bısı bu tam bilgisi olan cevaplasın
 
ben 6131 yükledim rogramı acıyo noyu yazıyorum mesajı gönderiyor ama cewap gelmiyo bi yardım lütfen
 

onursal

Üye
bu program E250 de çalışırmı ??? bana böle bi pro lazım e250de çalışan yardıma ihtiyacım var.... çok lazım birinin madara etmem lazım şimdiden teşekkürler....