IByScream
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaş Başlıktakı Telefonu Aldım Yaklaşık 1 hafta oldu gerçekten casper çok güzel telefon yapmış iyiki samsung yerıen bunu almısım.arkaşımda s4 var onun kastıgı oyunlar bende rahat var 6 tane oyun var hepsi yuksek boyut program felan baya avr ama hiç kasma cok sağlamlık olarakta super alıcak arkadaşlar varsa casper onerırım. Ayrıca TürkMalı.
Aga General Mobileden Herkez Şikayetçi Ama Casper Bi Harika Ya Saol DostumHayırlı olsun dostumGüzel yapmış ancak general mobile gibi yazılım sıkıntısı çekebilir sadece.
Ya Sonuçta Türkmarıkası Casper Üretimini Bilmem Yani Bana Göre Samsunga Fark Takan Bir TelefonDeğerli insan malesef sandigin gibi casper telefon yapmadı çin den huwei gibi cihazları toptan getirip üstüne logo koyar tr de sadece vestel cihaz yapiyor oda hepsi turk mali degil , cihaz yapmak kolay degil , gm de türk degil , samsung kotu marka degil işçilik kalitesi dusuk ama donanım müthiş , sendeki ise mtk buyuk ihtimal snap yada xynos islemci değil
Doğrudur Kardeşim.Türk malı değil ama güzel bir telefon. Casper sadece dağıtımını yapıyor. Telefonu Çin'den alıyor diye biliyorum.
eyw saolTürk malı değil. Hayırlı olsun.
Iron mande stabilizasyon sorunu olduğunu biliyorum. Diğerleri için birşey diyemicem ama enteresanthe amazing spider man ; iron man bide bi yarış oyunu vardı gameloftun o kasıyor.
Tamam ben de pek haz almıyorum Mtk'dan ama o kadar da kötü değil. Ayrıca Mediatek'i şuan intel almak için uğraşıyor. O kadar kötü olsa zaten intel niye uğraşsın değil mi ?2. Discovery vakası olmuş aşırı beklenti ve sonuç beklenen hiçbirşey yok. Mtk işlemciden bahsediyoruz en güçlüsü olsa ne yazar
Çok basit intelin mobilde pazar payı yok ve mtk yı alarak giriş seviyesini ele geçirmeye çalışıcak büyük bi olasılık giriş seviyesi fiyatlar artar intel alırsaTamam ben de pek haz almıyorum Mtk'dan ama o kadar da kötü değil. Ayrıca Mediatek'i şuan intel almak için uğraşıyor. O kadar kötü olsa zaten intel niye uğraşsın değil mi ?
intel'in amacı mobil sektöre el atmak ama Mtk da basite alınacak bir firma değil.Çok basit intelin mobilde pazar payı yok ve mtk yı alarak giriş seviyesini ele geçirmeye çalışıcak büyük bi olasılık giriş seviyesi fiyatlar artar intel alırsa
Büyük ihtimalle stabilizasyon sorunu vardır oyunda. Yoksa kolay kolay kasmaması gerekiyor.the amazing spider man ; iron man bide bi yarış oyunu vardı gameloftun o kasıyor.
Giriş seviyesinde değil ama orta ve üst segmentde yeri yokintel'in amacı mobil sektöre el atmak ama Mtk da basite alınacak bir firma değil.
Orta segmentte mi yeri yok ? Yapma kardeşim o kadar da değil.Giriş seviyesinde değil ama orta ve üst segmentde yeri yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?