Casper VIA A3216

Arkadaşlar zaten İntel atom Casper VIA A3216'de yok. İntel atom 6108 serisinde var.
 


Kardes evet ben oyun cok oynarim. Ama yukaridaki arkadas 2ghz diyerek adeta gozleri parlamis. Kimin ne icin aldigi onemli degil. Ben ilk androidimi alirken hic bilmezdim oyun vs. Fakat sonradan heveslendim oyunlara. Bu ve bunun gibi arkadaslarin ileride bu telefon bana yetisemiyor demeyeceginin garantisini verebilirmisin. Hem bende gm discovery kullaniyorum. Temple run icin telefon degisecek kadar zengin olsam zaten iphone 5 alirdim. Yani bunuda goz onunde bulundurun. O mantiga gore o zaman herkes gitsin galaxy y alsin. Android forumlarinda konu acanlarin yorumuna bakarsan neredeyse hepsi hatali secim yapmis.
 
beyler inceleme videosunu izledim casper a3216 6810 dan daha performanslı çalışıyor oyun performansı olarak sdn de izledim (ki bazı benchmarklarda 2 ye katladıgnı gördüm) zaten atom lu telefon alıyorsan net için kullanacaksın demektır ayrıca 670 liraya butun oyunları kasmadan acabiliyor ben de gm discovery diyordum ama üretimi durdu ve stoklarda yok artık yeni f/p miz Casper Via a3216 düşünyorum almayı

- - - Eklendi - - -

ayrıca eklemek isterimki casper via a3216 da quadrant ın 4 çekirdekli 1.2 ghz işlemcisi ve adreno 203(çok sağlam bir ekran kartı değil fiyatıyla kıyaslandıgında üst düzey sayılabilir )zaten real racing 3 dahil çoğuı oyunu kasmadan açabnliyor
 

Secret26

Üye
casperın bilgisayarlarını da biliyoruz hepsi çöp
 

ugur09

Üye
aman diyim discovery alma...1.şarj soketi tam bir bela,2.si malzeme kalitesine bak casper ne kadar daha kaliteli,3.sü idda edildiği üzere discovery via a3216dan daha hızlı değil sadece grafik olarak iyi ama ben 2sinide denedim a3216ya yüklediğim uygulama sayısı discoveryde kitlenmeye gitti...ayrıca cihazların anakartına bakınca anlıyosun aradaki farkı...

bak kardeşim benim elimde 2hafta önceye kadar gm vardı casperla aynı anda kullanıyodum...birincisi cihazlar arasında inanılmaz malzeme kalitesi farkı var gm oyuncak gibi,ikincisi grafik ve çözünürlük haricinde gmnin 1tane bile +sı yok,üçüncüsü casperda 3,5 ayda tık yok ama 2tane gm yolladım arızaya,dördüncü ve en önemlisi arkadaşımda var onda var bunda vardan yola çıkmıyorum 2cihazda elimdeydi casper 3216 uygulama yükledikten sonra discoveryden kat be kat hızlı kaldı ki 16+16 32gb toplam hafızadan 20si doluyken 8gb hafıza kartlı ve 6sı dolu discoveryden her uygulamada 3saniye daha hızlıydı...benim işim bu bana discovery demeyin...bu lg g3 deki mantık çözünürlük yüksek istiyosan 3310 al evinede çak 4k tv al sana çözünürlük...
 
arkadaşım konu çıkalı kaç ay geçmiş konu sahibi arkadaş telefonu çokdan almıştır biraz dikkat et ama yinede o kadar yazmışsın yardım etmek için
 
Tepkiler: muhammettvurucu