cartoon defense 2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
cartoon defense 2

oyunu deneyemedim deneyenler yorum yaparsa güzel olur
 
ben oynadım ve bitirdim. iyi güzel bir oyun ama bir hilesi var. yani mesela siz bir silahı geliştirdiniz ve puanınız bitti. sonraki bölümü oynayın baya öldürün biraz puan gelecek sonra ölün ve gene geri gittiğinizde gene geliştirin. böylece sabırlı iseniz 1. bölümde bile baya bir gelişim yapıyorsunuz sonra zaten kolay eheh
 
    Konu Sahibi
yalnız bu hile değil taktik olur hilesi programla yapılır.yorun için ty
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...