cardanadam Üye Konu Sahibi DxTR90' Alıntı: ben Mehmet Furkan memnun oldum hayatınızda başarılar dilerim... Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim bende sizin hayatınızda başarılar dilerim ----------Eklendi @ 08:37:25 ---------- Yazıldı @ 08:32:35 ---------- Türe' Alıntı: sen de iyiki varsin seref abi symbian bolumunde az yardim etmedin bize Genişletmek için tıkla ... genelde mobil oduğum için ancak bilgilerimi paylaşa biliyorum bilgisayrım olsa daha güzel paylaşımlar yapardım neyse sizinle aynı forumu paylaşmak bile güzel
DxTR90' Alıntı: ben Mehmet Furkan memnun oldum hayatınızda başarılar dilerim... Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim bende sizin hayatınızda başarılar dilerim ----------Eklendi @ 08:37:25 ---------- Yazıldı @ 08:32:35 ---------- Türe' Alıntı: sen de iyiki varsin seref abi symbian bolumunde az yardim etmedin bize Genişletmek için tıkla ... genelde mobil oduğum için ancak bilgilerimi paylaşa biliyorum bilgisayrım olsa daha güzel paylaşımlar yapardım neyse sizinle aynı forumu paylaşmak bile güzel
cardanadam Üye Konu Sahibi tempestshine' Alıntı: İyiki Varsın .. Genişletmek için tıkla ... iyiki sende varsın ----------Eklendi @ 20:48:06 ---------- Yazıldı @ 20:47:21 ---------- hkü' Alıntı: memnun oldum ustam bende hüseyin Genişletmek için tıkla ... bende memnun oldum hüseyin
tempestshine' Alıntı: İyiki Varsın .. Genişletmek için tıkla ... iyiki sende varsın ----------Eklendi @ 20:48:06 ---------- Yazıldı @ 20:47:21 ---------- hkü' Alıntı: memnun oldum ustam bende hüseyin Genişletmek için tıkla ... bende memnun oldum hüseyin
cardanadam Üye Konu Sahibi _SiyabeNd_' Alıntı: Tanımış olduk memnun oldum Genişletmek için tıkla ... bende memnun oldum
cardanadam Üye Konu Sahibi spy ghost' Alıntı: abi cv ' yi yazmışsın Genişletmek için tıkla ... iş verensen işe al o zaman
spy ghost Üye cardanadam' Alıntı: iş verensen işe al o zaman Genişletmek için tıkla ... yok abi o kadar boyumuz yok
cardanadam' Alıntı: iş verensen işe al o zaman Genişletmek için tıkla ... yok abi o kadar boyumuz yok
cardanadam Üye Konu Sahibi sublieutenant' Alıntı: ahh şu havalar bir ısınsa Genişletmek için tıkla ... ısınınca ne olacakki ----------Eklendi @ 18:38:27 ---------- Yazıldı @ 18:37:56 ---------- spy ghost' Alıntı: yok abi o kadar boyumuz yok Genişletmek için tıkla ... olur inşallah
sublieutenant' Alıntı: ahh şu havalar bir ısınsa Genişletmek için tıkla ... ısınınca ne olacakki ----------Eklendi @ 18:38:27 ---------- Yazıldı @ 18:37:56 ---------- spy ghost' Alıntı: yok abi o kadar boyumuz yok Genişletmek için tıkla ... olur inşallah
Reşwan Emekli Yönetici Aktif olman ve keyifli vakit geçirmen dileklerimle hoşgeldin sefalar getirdin.
cardanadam Üye Konu Sahibi Reşwan' Alıntı: Aktif olman ve keyifli vakit geçirmen dileklerimle hoşgeldin sefalar getirdin. Genişletmek için tıkla ... hoşbulduk biraz geç oldu ama geç olsun güç olmasın ----------Eklendi @ 01:09:00 ---------- Yazıldı @ 01:07:59 ---------- Emrgncy112' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... sende ----------Eklendi @ 01:09:40 ---------- Yazıldı @ 01:09:00 ---------- 'h716043'' Alıntı: hoşgeldin Genişletmek için tıkla ... hoş buduk
Reşwan' Alıntı: Aktif olman ve keyifli vakit geçirmen dileklerimle hoşgeldin sefalar getirdin. Genişletmek için tıkla ... hoşbulduk biraz geç oldu ama geç olsun güç olmasın ----------Eklendi @ 01:09:00 ---------- Yazıldı @ 01:07:59 ---------- Emrgncy112' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... sende ----------Eklendi @ 01:09:40 ---------- Yazıldı @ 01:09:00 ---------- 'h716043'' Alıntı: hoşgeldin Genişletmek için tıkla ... hoş buduk