Aksi
Üye
Çanakkale şehitliği artık paralı !
Ziyaret ücreti olan 140 TL ödemeyen ecdadını ve tarihini göremeyecek..
Tüketiciler Birliği Genel B
Kaya yaptığı yazılı açıklamada Alan Kılavuzları Yönetmeliği ile birlikte 1 Hazirandan sonra Çanakkale Şehitliği'ni ziyaret etmek isteyen ve 12 kişiden fazla olan gruplardan 140 lira ücret tahsil edildiğini belirtti.
Yapılan uygulamanın şehitlere saygısızlık olduğunu öne süren Kaya şunları kaydetti:
''Bu uygulama şehitlerimiz üzerinden para kazanma amacı olarak görülmektedir. Çanakkale geçilmesin diye kanlarını ve canlarını ortaya koyan ecdadını ziyaret etmek isteyenler 140 lira ödemedikçe ecdadını ve tarihini göremeyecek. Yapılan uygulama insanları milli tarihinden uzaklaştırma operasyonudur. Seyahat özgürlüğünün Anayasa ile güvence altına alınmasına karşılık bölgeyi gezenlerden ücret talep edilmesi en iyi ifadeyle kamusal soygun olarak tarif edilebilir.
Son yıllarda Çanakkale Milli Parkı'nın ziyaretçi sayısının artması kamunun iştahını kabartmış gözükmektedir. Dedelerimizin kanları ve canları ile koruduğu yerleri bize parayla satmaya kalkışmaları şehitlerimizin kemiklerini sızlatır.''
Bu uygulamanın acilen sonlandırması gerektiğini bildiren Kaya aksi takdirde milli parkın ablukaya alınması olarak görülen uygulama nedeniyle her türlü yasal ve adli girişimi başlatacaklarını belirtti.
:S
Eğer doğruysa Vergi altında eziliyorduk , artık canımız çıktı diyeceğiz. Ha efendim şehitliği düzenlemek için istiyoruz diyorlarsa , devletin görevi nedir ? Alınan vergilerle atalarımızın mekanını düzenleyemiyorlar mı ? Tepkiliyim bu işe , ayıptır!...
Tüketiciler Birliği Genel B
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
anı Nazım Kaya Çanakkale'deki şehitliği ziyaret etmek isteyenlerden ücret alınmasına ilişkin ''Çanakkale geçilmesin diye kanlarını ve canlarını ortaya koyan ecdadını ziyaret etmek isteyenler 140 TL ödemedikçe ecdadını ve tarihini göremeyecek'' dedi.Kaya yaptığı yazılı açıklamada Alan Kılavuzları Yönetmeliği ile birlikte 1 Hazirandan sonra Çanakkale Şehitliği'ni ziyaret etmek isteyen ve 12 kişiden fazla olan gruplardan 140 lira ücret tahsil edildiğini belirtti.
Yapılan uygulamanın şehitlere saygısızlık olduğunu öne süren Kaya şunları kaydetti:
''Bu uygulama şehitlerimiz üzerinden para kazanma amacı olarak görülmektedir. Çanakkale geçilmesin diye kanlarını ve canlarını ortaya koyan ecdadını ziyaret etmek isteyenler 140 lira ödemedikçe ecdadını ve tarihini göremeyecek. Yapılan uygulama insanları milli tarihinden uzaklaştırma operasyonudur. Seyahat özgürlüğünün Anayasa ile güvence altına alınmasına karşılık bölgeyi gezenlerden ücret talep edilmesi en iyi ifadeyle kamusal soygun olarak tarif edilebilir.
Son yıllarda Çanakkale Milli Parkı'nın ziyaretçi sayısının artması kamunun iştahını kabartmış gözükmektedir. Dedelerimizin kanları ve canları ile koruduğu yerleri bize parayla satmaya kalkışmaları şehitlerimizin kemiklerini sızlatır.''
Bu uygulamanın acilen sonlandırması gerektiğini bildiren Kaya aksi takdirde milli parkın ablukaya alınması olarak görülen uygulama nedeniyle her türlü yasal ve adli girişimi başlatacaklarını belirtti.
:S
Eğer doğruysa Vergi altında eziliyorduk , artık canımız çıktı diyeceğiz. Ha efendim şehitliği düzenlemek için istiyoruz diyorlarsa , devletin görevi nedir ? Alınan vergilerle atalarımızın mekanını düzenleyemiyorlar mı ? Tepkiliyim bu işe , ayıptır!...
