ĄRMOЙİ Üye Can sıkınıtısı...paintte uğraştım.. Canım sıkıldı ne yapayım ne yapayım derken mouse altlığım dikkatimi çekti ...bankasının resmi..paintte uğraştım bu çıktı ortaya. .nasıl olmuş.? Bu arada şimdi dikkat ettimde bıyıkları unutmuşum Turkishkowboya...
Canım sıkıldı ne yapayım ne yapayım derken mouse altlığım dikkatimi çekti ...bankasının resmi..paintte uğraştım bu çıktı ortaya. .nasıl olmuş.? Bu arada şimdi dikkat ettimde bıyıkları unutmuşum Turkishkowboya...
JayJayyy Üye varya ben hayatımda böyle şahane bi tablo görmedim.açık arttırması ne zaman kaçırmamam lazım bu eşsiz sanat eserini
varya ben hayatımda böyle şahane bi tablo görmedim.açık arttırması ne zaman kaçırmamam lazım bu eşsiz sanat eserini
TuRkiShCowboy Emekli Yönetici Fenna değilmiş Eferin kıs --------------- Ekleme --------------- jayjayyy' Alıntı: varya ben hayatımda böyle şahane bi tablo görmedim.açık arttırması ne zaman kaçırmamam lazım bu eşsiz sanat eserini Genişletmek için tıkla ...
Fenna değilmiş Eferin kıs --------------- Ekleme --------------- jayjayyy' Alıntı: varya ben hayatımda böyle şahane bi tablo görmedim.açık arttırması ne zaman kaçırmamam lazım bu eşsiz sanat eserini Genişletmek için tıkla ...
TuRkiShCowboy Emekli Yönetici FinalDestinatioN' Alıntı: Güzel olmuş... Genişletmek için tıkla ... Yalannn
ĄRMOЙİ Üye mcpaaa' Alıntı: bkleriz... Genişletmek için tıkla ... oguzcankral' Alıntı: üzel olmuş ... bankasının resmi Genişletmek için tıkla ... işte bilin halimi kaynak sıkıntısı var yoksaaa ooo ne eserler yapardım
mcpaaa' Alıntı: bkleriz... Genişletmek için tıkla ... oguzcankral' Alıntı: üzel olmuş ... bankasının resmi Genişletmek için tıkla ... işte bilin halimi kaynak sıkıntısı var yoksaaa ooo ne eserler yapardım
ĄRMOЙİ Üye TuRkiShCowboy' Alıntı: Slipknot un $ si var çok şekilli bir resim onu cızsene bana Genişletmek için tıkla ... Çizeyim ama avatarına koyacaksın
TuRkiShCowboy' Alıntı: Slipknot un $ si var çok şekilli bir resim onu cızsene bana Genişletmek için tıkla ... Çizeyim ama avatarına koyacaksın
Anıl Umut Emekli Yönetici Güel olmuş,eline sağlık Zeynep bir kartal da çizsen fena olmaz hani.Hem ben 1,5 hafta bırakırım avatara
Güel olmuş,eline sağlık Zeynep bir kartal da çizsen fena olmaz hani.Hem ben 1,5 hafta bırakırım avatara
ĄRMOЙİ Üye TuRkiShCowboy' Alıntı: Hayır benim avatar olarak 1 hafta dursun dedim Elini çabuk tut Genişletmek için tıkla ... neeeeeeeeeeeeeeee o kadar emeeekk neyseee maxicep hatırına kabulll Anıl yavaş yahuu ben bunu bi bitereyim kartalıda çizerim bu aradaaa bi fenerli olarak çizmek zor elim tutmaz ama neyse
TuRkiShCowboy' Alıntı: Hayır benim avatar olarak 1 hafta dursun dedim Elini çabuk tut Genişletmek için tıkla ... neeeeeeeeeeeeeeee o kadar emeeekk neyseee maxicep hatırına kabulll Anıl yavaş yahuu ben bunu bi bitereyim kartalıda çizerim bu aradaaa bi fenerli olarak çizmek zor elim tutmaz ama neyse
ĄRMOЙİ Üye TuRkiShCowboy' Alıntı: Tamam ne kadar süre istersin sen o kadar kalsın Genişletmek için tıkla ... Şaka yapıyorum belkide hiç beğenmezsin..beğenirsen koy avatarına bu arada şimdi baktımda resimde zormuş haaa
TuRkiShCowboy' Alıntı: Tamam ne kadar süre istersin sen o kadar kalsın Genişletmek için tıkla ... Şaka yapıyorum belkide hiç beğenmezsin..beğenirsen koy avatarına bu arada şimdi baktımda resimde zormuş haaa