Can sıkınıtısı...paintte uğraştım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Can sıkınıtısı...paintte uğraştım..
Canım sıkıldı ne yapayım ne yapayım derken mouse altlığım dikkatimi çekti ...bankasının resmi..paintte uğraştım bu çıktı ortaya. .nasıl olmuş.?





Bu arada şimdi dikkat ettimde bıyıkları unutmuşum







Turkishkowboya...
 

JayJayyy

Üye
varya ben hayatımda böyle şahane bi tablo görmedim.açık arttırması ne zaman kaçırmamam lazım bu eşsiz sanat eserini
 
Bak şimdi.. pis gaza getirdiniz beni resim işine başlıyorum Yeni eserlerimle çok yakında
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Slipknot un $ si var çok şekilli bir resim onu cızsene bana
 
1 hafta mı 2 günde avatarında bil
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Güel olmuş,eline sağlık
Zeynep bir kartal da çizsen fena olmaz hani.Hem ben 1,5 hafta bırakırım avatara
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayır benim avatar olarak 1 hafta dursun dedim
Elini çabuk tut
 
Hayır benim avatar olarak 1 hafta dursun dedim
Elini çabuk tut

neeeeeeeeeeeeeeee o kadar emeeekk neyseee maxicep hatırına kabulll

Anıl yavaş yahuu ben bunu bi bitereyim kartalıda çizerim bu aradaaa bi fenerli olarak çizmek zor elim tutmaz ama neyse
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Tamam ne kadar süre istersin sen o kadar kalsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...