Camideki adama kafa attim :D:D (bu sefer gercek)

Sponsorlu Bağlantılar

MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Camideki adama kafa attim :D:D (bu sefer gercek)
Beyler cuma namazina baslayacakken yanimdaki adam kalkmis farkinda degilim bende bir hizla kalkayim derken kafami oyle bir gecirdimki adama adam bi sey olmadi desede habire kafayi ovusturup duruyordu :D :D :D
 


Akıncı

Akıncı

Üye
ulan sopa:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
:d:
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
csb,no ss no güven başka ne vardı?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Adama kafa attigimin resmini mi cekeyim? :zzz:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 
smh60

smh60

Üye
:d:
 
abandonware

abandonware

Üye
yazık lan adama )):
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
nokia_belle

nokia_belle

Üye
bende uçakta koltuğa geçmeden önce üstteki el bagajı koyma yerine çantamı koyuyordum kadında bir nefes kadar yakındı ensemde sıcaklığını hissediyordum tam çantayı koydum,oda koltuğuna geçerken kafası direseğime çarptı ama çarpanın o olmasına rağmen iyi bir darbe almıştı en son baktığımda 3. gözü çıkmış bir şekilde arkamdaki koltukta duruyordu
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
bende uçakta koltuğa geçmeden önce üstteki el bagajı koyma yerine çantamı koyuyordum kadında bir nefes kadar yakındı ensemde sıcaklığını hissediyordum tam çantayı koydum,oda koltuğuna geçerken kafası direseğime çarptı ama çarpanın o olmasına rağmen iyi bir darbe almıştı en son baktığımda 3. gözü çıkmış bir şekilde arkamdaki koltukta duruyordu

Cok komikmis kardes :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
_RYUK_

_RYUK_

Üye
adama yazık olmuş
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye


Cok komikmis kardes :)
Doğduğumdan beri zaten bir günüm normal geçmezki kardeşim,cem yılmaz bile bazen güldürmüyor beni çünkü aynısını kendim yaşayıp fazlasıyla güldüğün oluyor,şansım heral de karşıma bu zamana kadar normal insan çıktı desem yalan olur ama bende pek normal değilim
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 
SHS

SHS

Üye
Bende otobüste tutunuyordum, arkaya ilerleyim derken kolumu çektim orda oturan kızın kafaya çarptı, pardon dedim ama baya beyin hücresi öldü, işin kötü yanı beyin hücreleri yenilenmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bende otobüste tutunuyordum, arkaya ilerleyim derken kolumu çektim orda oturan kızın kafaya çarptı, pardon dedim ama baya beyin hücresi öldü, işin kötü yanı beyin hücreleri yenilenmiyor
:alkis
 

Benzer Konular



Üst Alt