Call Of Duty : Black Ops 2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Call Of Duty : Black Ops 2
Tek kelime ile harika. 720p çözünürlükte izleyin.

 


erko merko

erko merko

Üye
Grafikler battlefield 3 ve medal of honor warfighter'in yanına yaklaşamaz fakat senaryo bakımından yine harika olacağına eminim, ilk black ops'un senaryosu çok iyiydi.
 
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Grafikler battlefield 3 ve medal of honor warfighter'in yanına yaklaşamaz fakat senaryo bakımından yine harika olacağına eminim, ilk black ops'un senaryosu çok iyiydi.

Oynamadım fakat grafikte BF3 devrimciydi yani harika bişey 640x lı bir çözünürlükte oynarken bile gerçekçiydi
 
erko merko

erko merko

Üye


Oynamadım fakat grafikte BF3 devrimciydi yani harika bişey 640x lı bir çözünürlükte oynarken bile gerçekçiydi

Evet grafikleri çok iyi, fakat ultra ayarlarda kasmadan oynamak için canavar gibi bir pc olması lazım :ehe
 
erko merko

erko merko

Üye
:ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Ben ultra oynuyorum:naughty:
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
inşallah o uçakların, helikopterletin kullanımı eskisi gibi kasıntı olmaz.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
bf3:)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bende sıkı bir cod oyuncusuy(d)um.
 
  • Beğen
Tepkiler: viktoreznov
doctorrr

doctorrr

Üye
crysis :evet:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt