RepresentativE
Üye
Çalışan servislerle ilgili bir sorum var ?
Merhaba Arkadaşlar;
size bir sorum olacak. Bu uygulamalar-çalışan servislere girdiğimde gereksiz bir sürü uygulamarın çalıştığını görmekteyim.Google hizmetleri v.s gibi uygulamayı sonlandırıyorum yarım saat 1 saat sonra yine kendiliğinden aktif hale geliyor.bunların çalışmasını nasıl engelleyebiliriz? Ramden yediği için pilin çabuk bitmesini sağlıyor.Bu istenmeyen uygulamarın çalışmasını nasıl engelleyeceğiz yardım lütfen ?
İyi Forumlar.
size bir sorum olacak. Bu uygulamalar-çalışan servislere girdiğimde gereksiz bir sürü uygulamarın çalıştığını görmekteyim.Google hizmetleri v.s gibi uygulamayı sonlandırıyorum yarım saat 1 saat sonra yine kendiliğinden aktif hale geliyor.bunların çalışmasını nasıl engelleyebiliriz? Ramden yediği için pilin çabuk bitmesini sağlıyor.Bu istenmeyen uygulamarın çalışmasını nasıl engelleyeceğiz yardım lütfen ?
İyi Forumlar.

