Çalışan servislerle ilgili bir sorum var ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RepresentativE

RepresentativE

Üye
    Konu Sahibi
Çalışan servislerle ilgili bir sorum var ?
Merhaba Arkadaşlar;
size bir sorum olacak. Bu uygulamalar-çalışan servislere girdiğimde gereksiz bir sürü uygulamarın çalıştığını görmekteyim.Google hizmetleri v.s gibi uygulamayı sonlandırıyorum yarım saat 1 saat sonra yine kendiliğinden aktif hale geliyor.bunların çalışmasını nasıl engelleyebiliriz? Ramden yediği için pilin çabuk bitmesini sağlıyor.Bu istenmeyen uygulamarın çalışmasını nasıl engelleyeceğiz yardım lütfen ?
İyi Forumlar.
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Google hizmetleri Gmail,takvim, rehber,market gibi uygulamalar icin gerekli bunlar cunku cesitli zaman araliklarinda senkronize ediyorlar google hesabinizla telefonu..


O calisan servisler gerekli olan seyler kapatmakla ugrasmayin yani bosuna pc de gorev yoneticisindeki islemler sekmesindeki gibi dusunun.. mesela rundll islemini kapatabiliyormusunuz?
 
RepresentativE

RepresentativE

Üye
    Konu Sahibi
tamam da veri ağı iletişimini kapalı hale getirdiğimdede aktif hale geliyor.yani internet kapalıyknde aktif oluyorlar anlamadım yaw :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt