çakmak mı kameramı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
çakmak mı kameramı
Çakmak mı kamera mı?

Zippo cakmak gibi görünen bir fotograf makinesi. Ne yazık ki aynı zamanda çakmak değil. 64 MB, 320*240 100; 640*480 30 resim hafızalı, sarj edilebilir pilli....eee yapan yapıyo helal olsun daha doğrusu telefonlara kadar küçüldükten sonra bu kadarı normalde
 
ilginç bi buluş güzel paylaşım
 

Salihyet

Üye
vay bee neler yapılıyo tam benlik bende 5700 la gizli gizli foto çekiyorum
 

ßurçiN

Üye
tam ajanlar için dur bende alim bitane
 

Nazy

Üye
Bizimkiler Bunla Yalnışlıkla Kaşlarını Yakar Be
Ki normal çakmakla bile yakanlar var
Fotoyu Çekerken Yalnış Tuşa Basar filan

Güzel resim sağolasın
 

noman

Üye
güzel bişeye benziyor
 

golum

Üye
güzel paylaşım
 

mahony66

Üye
Teşekkür ederim
Thank You
Dankend, mache ich
Dankende ik doe
Agradecer que hago
Remercier je fais
Ringraziando io faccio
Agradecendo eu faço
私がする感謝すること
I에게 감사하는 것은 한다
感激我做
我做的感恩
الشكر أعمل.
להודות שאני עושה
تشكر من.
Dziękując ja robię
Благодарить я делаю
 

CoYoTe®

Üye
Çok Hoş bi Çakmak Bence
 

leiche

Emekli Yönetici
keşke cakmak görevide görse tam süper olurdu
 

night98

Üye
teknoloji gün geçtikçe şaşırtıyor
 

cyber15

Üye
way be adamlar ne yapmış çok güzel
 

ArAp-YMN

Üye
Teşekkür ederim
Thank You
Dankend, mache ich
Dankende ik doe
Agradecer que hago
Remercier je fais
Ringraziando io faccio
Agradecendo eu faço
私がする感謝すること
I에게 감사하는 것은 한다
感激我做
我做的感恩
الشكر أعمل.
להודות שאני עושה
تشكر من.
Dziękując ja robię
Благодарить я делаю

Alıntı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...