aynen katılıyorum ve diyecek söz bulamıyorummadem herkeste olmayan bir telefon arıyorsun git. n96 da görelim.
1500 ytl yi bi bayılda ayrıcalığın olsun o zaman.![]()
özellik açısından değil en azından daha çok kullanıcısı olduğu kesiN =) en azından bu sitede gördüğüm ve tanıdığım insanların hepsi 6600 kullanmıştır.N73 ise 6600 ın 2.versiyonu olarak görüyorum.Yakında bu tel de herkesin elinde olcak bu kötü birşey değil fakat benim düşüncem olarak kötü dostum 
