Caaaabbbbaaaaaarrrrrr aaaaabbbbbbiiiiii

Az sessiz olun la sağ tarafta paso sizin mesajınız forumu takip edemiyorum.
 
tamam beyler bundan sonra dıkat edeceğime emın olabılırsiz
 
Enes biz tanışamadık kardeşim?
 
Ben yolun çeyreğini geçmiş bir adamım hatırlayamadım ki şimdi
 
tamam beyler bundan sonra dıkat
edeceğime emın olabılırsiz