türkiye için olanında sorunlar mevcut gerçi diğerlerinde de var ama ben alman annasını kullanırken hiç bi sorun yaşamadım. şimdi de forumda olan hackli yi kullanıyorum onda da bi sorunum yok. almana göre biraz daha hızlı ve kullanışlı.
iki sürümde de 3.5g açık ve günde ortalama 2 saat internet mesaj ve arama derken 2 günde şarjım gidiyor.
kısacası anna yükleyeceksen bu ikisini de tavsiye ederim, ama bizim için olanına kefil değilim