c7 servisten iade ALLAH rizasi icin yardiiim..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

realdarkmoonn

Üye
    Konu Sahibi
c7 servisten iade ALLAH rizasi icin yardiiim..
tlfnu servise verdim ana kart hasar görmüs dediler yalniz tlfnun dokunmatigi disinda tüm foksuynlari calisiyor lütfen yardim edin yol gösterin cok caresizim:(
 


Ricochet

Ricochet

Üye
tam olarak ne olduğunu buraya yazarsanız yardımcı olabiliriz.Neden o hale geldi telefon ?
 

realdarkmoonn

Üye
    Konu Sahibi
benim isgüzarligim yüzünden sensörün önüne saman cöpleri kapatmisti ben ciftciyim temizlemek icin actim yeniden topladim dokunmatigi calismadi servise verdim iade oldu anakart arzalanmis diye ama telefonda bi anormallik yok calisiyor sorun dokunmatik calismiyor:(
 
Ricochet

Ricochet

Üye
:D yav arkadaş,işin icabı toz toprak içinde çalışıyorsun neden bir tane 3 lira veripte bir kılıf almadın.Neyse olan olmuş içini açınca flex i kopardın sanırım (iyi ihtimal) flex kablo değişirse düzelir kanısındayım.Açarkende çok hırpaladın sanırım,onlarda senin telefonu açtığını direk anlamışlar.Başka bir telefoncuya göster,ama neler olduğunu anlatma bakalım ne diyecek.
 

realdarkmoonn

Üye
    Konu Sahibi
yarin götürecem ins. ondandir bu arada anakart arzali olsa tlfnda anormallik olmazmi ayrica tskler.
 
keys1903

keys1903

Üye
garantılı telefonu kendın açarsan kesınlıkle garantı dısı kaldı bu red etseydın ksınlıkle kabul etmeseydın gercı adamlar okadarda mal deıldır ama artık yapacak bısı yok sorun arıza ne ıse artık elın cebine gıdecek paran çıkacak azcık
 

realdarkmoonn

Üye
    Konu Sahibi
tabiki akilsiz basin cezasini ayaklar cekerimis yaptik bi hata artik bügün götürüym ins. yapilir
 

realdarkmoonn

Üye
    Konu Sahibi
bugûn tlfnu servisten aldim telefoncuya verdim arzasi soket kirilmis yapiliyor servisin yapamadigini tlfncu yapiyor ben servisi sikayet etmek istiyorum en yetkili yer neresidir...resmen bana tlfnu kenera attiracaklardi.
 
lolaman

lolaman

Üye
aferim o telefoncuya adresini verde sorun olursa bizde gidelim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt