c7 den sonra htc one x

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
c7 den sonra htc one x
arkadaşlar özellikle symbian 3 bölümündeki arkadaşların fikirlerini almak için buraya konumu açıyorum htc one x almayı düşünüyorum sizce galaxy s3 Mu önerirsiniz yoksa one x mi birde one x plus varmış aralarında ki fark i merak ediyorum görslerinizi bekliyorum
 

asigsasi

Üye
xperia z var birde ona bak istersen fakat konu cep telefonları genel bölümüne açsaydın daha çok bilgi toplardın
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
xperia z var birde ona bak istersen fakat konu cep telefonları genel bölümüne açsaydın daha çok bilgi toplardın

soyle bakınca hem en çok kullanılan bölüm burası hemde symbian bölümündeki kişilerin görüşlerine önem verdiğimden dolayı açtım
xperia z yı hiç araştırmadm açıkçası one x e göre artıları nedir
 
Htc One X Şu an piyasadaki tüm telefonlara es geçerim. Düşündüğün telefon piyasada ki en iyi telefon...

Ben Htc One S kullanıyorum. Çokta memnunum özellikleri saymakla bitmez. Ona göre Htc One X i sen düşün...
Her konuda Galaxy S3 İphone 4,4S,5 i ezer...
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Htc One X Şu an piyasadaki tüm telefonlara es geçerim. Düşündüğün telefon piyasada ki en iyi telefon...

kafama takılan konu şarj ömrünün kısa sürdüğü ve bu one xde batarya ömrü verimi normal batarya gibi azalıyor Mu onun dışında tasarım olarakta çok hoşuma gidiyor
 
Şarj olayı tamamen kullanıma bağlı birşey. Fakat Güçlendirilmiş batarya kullandığı kesin. Youtube tüm telefonları karşılaştırabilirsin video lu..
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Şarj olayı tamamen kullanıma bağlı birşey. Fakat Güçlendirilmiş batarya kullandığı kesin. Youtube tüm telefonları karşılaştırabilirsin video lu..

kamera konusunda ii oldugunu bilioyorum peki bu ses konusunda beatsound ne oluyor onu tam anlamış değilim diger teldeki seslerden farkı nasıl acaba kulaklıktamı fark ediyor yoksa normal hopörlöründen de fark ediliyormu ..

- - - Eklendi - - -

ve ben karılaştırmalarada bakıyorumda bu karşılaştırmaların Jelly Bean güncellemesi ile mi yoksa 4.0.4 ile mi yapılıdıgı fark etmezmi o yüzden kafam karışıyor bildiginz güncel karşılaştırma varmı yani son güncellemerle yapılmış hali ile

- - - Eklendi - - -

4.1 Jelly Bean gelmesi ile ne gibi şeyler değişti .. ?
 

sonerrap

Üye


4.1 telefonu stabil yapdı diyebiliriz gerek performans gerekse pil ömrü oldukça arttı one x plusa bak derim cpu ve gpu hızlandırıldı ve batarya performansı arttırıldı ama acelen yok ise xperia z htc m7 gibi telefonları beklemeni tavsiye ederim şahsen bn öyle yapıyorum.
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi

one x plus ile one x arasındaki fark nedir ?
 

OPC

Üye
Nexus 4 ile One X kıyaslaması nasıl olur

Nexus 4 daha iyi gibi sanki ama tam bilgim yok
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
'' one x '' yerine '' one x plus '' ı tercih etmeye değermi ?
 
Galaxy s3'ü düşünmeden al derim, çünkü düşünsem one x derim

Şaka bir yana one x ezer geçer..
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
one x+ daha hızlı cpu ve gpu ve daha fazla pil ömrüne sahip ayrıca sıfır alıcaksan avea bayileri yanında urbeats kulaklıkda veriyor

fiyat aveada 2000 tl acaba yurt dışında ne kadardır

- - - Eklendi - - -

yurt dışından getirtsem ..
 

CouTFeeL

Üye
HTC one x al abi süper telefon abimde var kıskanıyorum
 

Kerim.

Üye
Nexus4 cok daha iyi
 
Bende C7 kullanıyorum senin gibi bende değiştircem S3 almayı planlıyorum ama s4 ve xperia z cıkacakmıs karar veremedim daha. Mayıs haziran gibi değiştiricem
 

lordufuk

Üye
Bence 2 ay daha bekle xperia z al 1700 tlye one x alacağına tahminimce 1800 1900 tl ye her açıdan çok ama çok daha iyi olan xperia z yi al
 
'' one x '' yerine '' one x plus '' ı tercih etmeye değermi ?

her 2 cihazı kulanan biri olarak geek one x gerek one x+ seni asla pişman etmez süper bir cihaz şarz konusuna gelince hangi cihazı kulanırsan kullan akşam şarza takarsın kardeşim o hiç kaçmaz ikisinin aasında tercin bende one x olsun 400 tl fazla vermene gerek yok söz konusu far ise emin ol hiç anlamazsın bile one x + nın yaptığını one x te yapıyor fark yok tek artısı one x+ nın hoperlor sesi biraz daha yüksek ama kulaklık sesleri aynı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...