C7 batarya sorunu yardım !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C7 batarya sorunu yardım !!
beyer yaklaşık 1hafta kadar oldu c7 aldım her sey güzel hiç bir sorun yok derken şarj kafamı kurcalamaya başladı.Özellikle 3gde internet üzerinden video izledigimde 25dkda 1 diş sarj yiyor buda 3 saatte sarjın bitmesi demek. nette gezerken cok ısınıyor sarj ederken yanıyor sanki oyun oynama suresi 5-6 saat icinde sarj bitiyorbu normal c7de olagan seyler mi buna bi çozum war mı yoksa garanti yolu gözüktümü ?? yeni aldım 45gün zor olur bnm için Yardımcı olursanız Sevinirim..
 
    Konu Sahibi
sadece c7de mi war n8de aynı sorun yaşanıyor mu veya c6-01de ??
 
kimse cevaplamamış bile çünkü bunların hepsi normal c5-03 daha kötü diye düşünüyodum şarj süresi daha iyi gidiyomuş benim telefonun
 

Anußis

Üye
sarj sıkıntısı gerçekten öyle ancak n8de ısınma problemi yok ... x6 ve 5800daki gibi halledilemeyen bi sorun o c7deki ısınma sorunu
 

uribaju

Üye
isinma her telefonda var ancak c7 celik kasa oldugundan sen biraz daha fazla hissediyorsunun.3g siz baglantilarda 1.5gun gidiyo rahat test ettim
 
Allah'a Şükür N8 de bugüne kadar öyle bir sorunla karşılaşmadım...
 
C7'de 3G ile konuşurken çok ısınıyor. fring programından görüntülü konuşuyordum tabi saatlerce buna şarj dayanmadığı için tlf şarjda birde cam bardağın içinde oluyordu bardağın içine su koysam kaynamasada bi buharlaşma olurdu kesin :-)
 
    Konu Sahibi
yani kısaca c7 nin kaderi bu bi sarjı az gitmese bide ısınmasa performası mükkemmel ama birgün alev alacak diye korkuyorum
 
Bu durum artık normal karşılanıyor sanırım..
 

uribaju

Üye
yani kısaca c7 nin kaderi bu bi sarjı az gitmese bide ısınmasa performası mükkemmel ama birgün alev alacak diye korkuyorum
c7nin şarjı az gitmez hatta diğer telefonlara oranla daha fazla gider hatta özelliklerinde yazıyo 54 saate kadar müzik dinleme süresinin olduğunu bu birçok telefondan daha fazla gittiğini gösterir.. her telefonda olan bir durumu gündeme getirmişsin
 
    Konu Sahibi
Bna şarj az gidiyo gibi geldi 3g internette ama artık normal oldugunu kabullendim Herkese Teşekkürler..
 
internette dolaşınca şarjının çabuk gitmesi normal gibi görünsede aslında normal olmayabilir. ekstradan güç tüketimini yiyen birşeyler mi var acaba ... arkadaşlar c7 nin kaderi demişler ama .. hakkaten c7 nin kaderimi çabuk şarjın bitmesi.
 

uribaju

Üye
alakası yok telefonu okadar kullanmama ragmen 2.5 gün bile gittiği oldu bazılarının batarya problemi oluyor ondan dolayı sarjları az gidebiliyo
 
hımm o zaman ayıplı ürünler var piyasada.
 
Bunlar tüm akıllı telefonlarda var. Hatta arkadaşımın ıpone 4 ü web de biraz dezinince ısınmadan dolayı bazen kendini kapatıyor.
 

Anußis

Üye

alakası yok telefonu okadar kullanmama ragmen 2.5 gün bile gittiği oldu bazılarının batarya problemi oluyor ondan dolayı sarjları az gidebiliyo

aga forumda seni okuyorumda c7 ne telefonmuş be telefonun reklamı için paramı alıyon hayırdır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...