C7-00 vs. C6-01 ?

    Konu Sahibi
carla mı?? O da ne
 

qsaw

Üye
belle den sonra gelcek güncelleme

A'nna , B'elle , C'arla , D'onna
Symbian genelde konu açılmış
 
Bunun tartışması bile olamaz. Nokia C7
 
Tepkiler: S.E.C.R.E.T

qsaw

Üye
oda iş görür şekli yeter
 
    Konu Sahibi
beyler c6 yı iade ettim 701 i beklicem para biriktirip
 
    Konu Sahibi
701 de . Ghz işlemci var carla yı destekler herhalde

----------Eklendi @ 14:44:43 ---------- Yazıldı @ 14:44:27 ----------

1 ghz
 
701 de . Ghz işlemci var carla yı destekler herhalde

----------Eklendi @ 14:44:43 ---------- Yazıldı @ 14:44:27 ----------

1 ghz


bizim telefonlarda testekliyor dostum bütün symbian 3 ler testekliyor ayrıca 701 1 ghz olduguna bakma grafik kartı yok bişeye yaramaz
 
    Konu Sahibi
almıyım o zaman

----------Eklendi @ 18:02:52 ---------- Yazıldı @ 18:01:48 ----------

ama bi dk. ben zaten pek oyun oynamıyorum ki belle yeter bana
 

V/RS

Üye
en güzeli c6-01 grafik kartının kralı var I love you C6
 

spartuas

Üye
almıyım o zaman

----------Eklendi @ 18:02:52 ---------- Yazıldı @ 18:01:48 ----------

ama bi dk. ben zaten pek oyun oynamıyorum ki belle yeter bana

Oyun oynamıyorsan sadece belle için 701 mi alcaksın ? Böyle saçmalığı yapma. Oyunla işin yoksa ve sadece "Alo" diye kullanıyorsan Alma.
 

ALpWaR24

Üye
yok kardeşim grafik kartı senstation da söyledi grafik kartsız bişeye yaramaz

701 de nasıl yok grafik kartı var

The Nokia 701 has a Broadcom GPU chip with 128 MB RAM dedicated to it so forget
playing the HD quality videos on it.

Kaynak: www.themobileindian.com/reviews/243_Handset-Review:-Nokia-701
 
    Konu Sahibi
ben oyun oynamıyorum dedim ama arada oynuyorum tabi ayrıca sadece belle için değil hd video özelliği var 8 mpx kamera var zaten hep telefondan giriyorum internete bide nfc için babamda da c7 var oyun falan oynarız artık