c601 işlemci

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

covar

Üye
onu diyen kişi kesin kesin bişeyder anlamıyor dostum
 
yorumlar şahane okudum güldüm nokia nın eksiği olsada yine pazar payı büyük
 
android yinede iyi suan symbiandan wp de gelişmeye başlıyor ne olur bilmiyorum
 

umt07

Üye
ama arkadaşlar bi türlü şunun farkına varamadılar şimdi bu android diyen adam 600 tl ye aldığı androidler müzük dinlemekten başka ne yapabilir şaşıyorum, android iyimi gerçekten iyi (üretici desteği olarak) ama 1500 tl lik telefonlar için güzel bi sistem. Arkadaşın dediği gibi 600 tllik samsungun fln çöpe bile atmaktan çekinmeyeceği telefonlara para vermeyin

Ben 603 aldım bir hafta önce fln gayette menun kaldım. bence 600-900 tl arası telefonlarda nokia lider ztn üstüne çıkınca htc fln daha mantıklı, bide ben oyun manyağıyım diyorsan git iphone al
 
Symbian ölmüş mü ? Son günlerde çıkan oyun ve uygulamaların artışını gördünüz mü arkadaşlar ? Vibez midir nedir androiddeki şey bizede geliyormuş ve çıkan oyunların çoğu kaliteli . Symbian hortladı bence
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

aynen öyle git gide uygulama desteği artıyor.. Bu fp1 ve uygulama haberlerinden sonra nokianın 2016 dan sonra da symbiana devam edeceğini ümit etmeye başladım lakin etmese dahi ben wp 8 li bir tel alıp yola nokia ile devam etmeyi düşünüyorum
 

Bende öyle yapacağım . Lumia 610 ' un parası hazır biraz daha ekleyip 710 ' un parasınıda hazırlamaya çalışıyorum .
 
Koskoca Nokia'yı samsung yada android mi bitirecekmiş,güler geçerim.Nokia bitene kadar Nokia telefon kullanmaya devam.
 

mnstrdnc

Üye
Ne kadar yaraniz varmis da gocunmussunuz )
 
sansım kavga çıkar o söze göre ama lafı koymuş adam belle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...