c601 belle sabıtıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
c601 belle sabıtıyor
Merhaba biraz önce bir şey farkettim telefonuma ister buradaki oyunları veya uygulamaları ister ovideki şeyleri indirince dokunmatik deliriyor kendi kendine bir şeyler açıyor daha sonra düzeliyor düzelince kaldırmak istiyorum kaldırıyor yine aynı şeyler oluyor neden böyle yapıyor ya telefon daha yepyeni
 
yükledğn uygulamanın ikonu menüde gözükene kadar yapar snra dzlr nrmal bsy yani
 

chartall

Üye
Bendede aynı şey oldu menü ters çevriliyor falan dün aksam sonra ekrana ayarlar ikonunun kısayolunu getirdim ordan uygulamalara girdim indirdiğim şeyi sildim menü düzeldi fakat telefon felaket donuyor ... flashlamak istiyorum yardımcı olan yok
 

necati45

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]
flash'lamayı bırak ben nokia destek servisi ile konuştum.servise gönderin dediler.gönderdim dün geldi telefonda donma yine aynı devam ediyor.nokiaların donmalarından bıktım.[/SIZE][/COLOR]
 
program yükledikten sonra 3 snliğe donuyor ondan sonra düzeliyor bu normal ama sürekli donuyorsa sıkıntı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...