Bendede oluyor pek kafaya takılcak birşey değil. İnternet paketi varken ilk denememde giriyor bu wlanla ilgili birşey.
Direk internete bastığın zaman wlan bağlanmamış oluyor hata veriyor o yüzden bir daha denediğin zaman anca bağlanmış oluyor o zamanda giriyor
Bunu neden bu kadar kafaya taktın ? ^^