C6-01 usb kablo hatasi

    Konu Sahibi
C6-01 usb kablo hatasi
Merhabalar,

Bugün telefonumda sürekli bir hata var. "USB KABLOSUNU CİHAZA BAĞLAYIN" diyor. Tamam diyorum tekrar aynı hatayı veriyor. Usb kabloyu takdığımda ise desteklenmeyen usb kablo lütfen çıkartın diyor. Kafayı yemek üzereyim. Tak diyor takıyorum sonra çıkar diyor. Bildiğin dalga geçiyor benimle telefon ) Varmı bir çaresini bilen yine format atmak istemiyorum
 
desteklenmeyen usb kablo uyarısını telefondan veriyor değilmi.öyleyse ya kablo bozuldu ya da telefonun giriş yeri
 

Aynı sıkıntıyı dün ben de yaşamaya başladım format attıysam da çözüm olmadı.Gönderdim servisine bekliyorum bakalım ne diyecekler
 
    Konu Sahibi
Dün nokiaya mail attım aradılar bugün. Onlarda donanımsal bir problem olduğunu formatla düzelmeyeceğini söylediler servis yolu gözüktü yine..
 
Dün nokiaya mail attım aradılar bugün. Onlarda donanımsal bir problem olduğunu formatla düzelmeyeceğini söylediler servis yolu gözüktü yine..

evet donanımsal bir problem var ama kabloyu kontrol et kablo da bozuk olabilir. Başka bir kablo dene. Kablo bozuksa garantiyle uğraşmazsın
 
arkadaşlar ben gönderdim servise bizden kaynaklı bir sorun mudur sizce?kullanıcı hatası felan derlerse ben kafayı yerim telefona gözüm gibi bakıyordum çünkü
 
c6-01 durmadan bu hatalar vermeye başladı bakalım sonunda ne olacak
 
    Konu Sahibi
herkeste aynı hatanın çıkması normal bırsey olmasa gerek
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben gönderdim servise bizden kaynaklı bir sorun mudur sizce?kullanıcı hatası felan derlerse ben kafayı yerim telefona gözüm gibi bakıyordum çünkü

Donanımsal bir sorun bu, bence bizden kaynaklanmıyor.
 
bence bu hatayı gören her c6 kullanıcısı telefonu acil göndersin servise diyicem ama artık iş işten geçmiştir bu telefonların en büyük sıvı arkadaşlar kanser gibi bi temas ettimi bütün iç teçhizatı mahvediyor benimkini servis bile yapamadı 2 ay sonra bi şansımı deneyim telefoncuya verdim ölüyü diriltti adamlar simdi tekrar kullanmaya başladım... söylücem o ki sakınan göze cöp batar fazla titremeyin üstüne telefonun
 
valla servisten bir gelsin arıza devam ederse ortalığı ayağa kaldırırım.benimkinde sıvı teması felan demediler umarım tekrar sorun yaşamam
 

xcodegex

Üye
bur sorunu diş fırcası ile cozdum ucuna cok az kolonya veya saf alkol damlatarak temizleyiniz...telefon kapalı iken sonra acın kullanın
 
Aynı hatayı bende alıyordum yolladım servise usb girişini değiştirip gönderdiler biraz uzun sürdü ama şimdi bi sıkıntı yok bakalım. Ama şundan artık eminim bir daha nokia yok
 
Yapmayın arkadaşlar tamam hata alabilirsiniz ama hemen Nokiayı kötülemeyin.Nokia donanım olarak en iyisi bence.
 
evet nokia en iyisiydi 15 yıl önce.şimdi yarım kalan karizmasınıda kvk çiziyor..bende de aynı sorun vardı.telefona gözüm gibi bakıyordum.sıvı teması diyip yapmadılar ve garantiden çıkardılar.
çöpe atmayı düşünüyorum.bir daha asla nokia.
 

egebalta

Üye
bende de aynı sorun var telefonu telefoncuya götürsem kaç gün veya saatte alırım ?